Minecraft PC IP: play.cubecraft.net
Status
Not open for further replies.

ScreensAreFun

Member
May 14, 2017
1
0
1
20
Hey, Ik heb een nieuw account voor Minecraft en ik wil graag mijn rank verplaatsen naar dat account hoe moet ik dat doen en mag dat uberhaupt
 

zDutchie

Forum Professional
May 30, 2016
4,555
5,115
558
26
The Netherlands
Pronouns
She/Her
Hey, Ik heb een nieuw account voor Minecraft en ik wil graag mijn rank verplaatsen naar dat account hoe moet ik dat doen en mag dat uberhaupt
Hoi hoi!

Je mag even een mailtje (in het Engels) sturen naar het volgende e-mailadres:
Support@cubecraft.net

De volgende gegevens moet je hier in vermelden:
- account met de rank
- account waar de rank naar toe moet
- betalingsbewijs van de rank die je ooit in je mail hebt gekregen toen je de rank kochte

Succes :)
 

protected22

Well-Known Member
May 12, 2015
113
61
103
24
The Netherlands,
instagram.com
Pronouns
He/Him
Hoi hoi!

Je mag even een mailtje (in het Engels) sturen naar het volgende e-mailadres:
Support@cubecraft.net

De volgende gegevens moet je hier in vermelden:
- account met de rank
- account waar de rank naar toe moet
- betalingsbewijs van de rank die je ooit in je mail hebt gekregen toen je de rank kochte

Succes :)
betalingsbewijs kan lastig worden als je de rank hebt gewonnen bij een giveaway. hoe moet je het dan doen?
 

zDutchie

Forum Professional
May 30, 2016
4,555
5,115
558
26
The Netherlands
Pronouns
She/Her
betalingsbewijs kan lastig worden als je de rank hebt gewonnen bij een giveaway. hoe moet je het dan doen?
Dan kun je de conversatie van die giveaway toevoegen aan de mail. Je kan ook John benaderen maar dat kan even duren voordat je een reactie hebt aangezien hij erg druk is.

Het beste is om de gehele situatie uit te leggen in de mail en bewijs toe te voegen indien dit kan.
 

GeldHaftige

Dedicated Member
May 4, 2017
2,500
1,552
228
25
Belgium
betalingsbewijs kan lastig worden als je de rank hebt gewonnen bij een giveaway. hoe moet je het dan doen?
Dat wordt dan heel moeilijk, normaal gezien kan hij de rank dan niet verplaatsen.

Wat je zeker nodig hebt is de Transaction ID , die vind je in je e-mail toen je de rank gekocht hebt en zonder dit zal de rank niet verplaatst worden.
 
Status
Not open for further replies.
Members Online

Team online

Latest profile posts

This is YOUR daily dose of facts #20-
More tornadoes occur in the United Kingdom per square mile than in any other country in the world.
TheOrderOfSapphire wrote on Capitan's profile.
Congratulations on hitting over 4 000 in Reaction Score! 💙
some people need to talk to their internet provider to buy them a gym membership because theyre too FAT to take knockback
Top Bottom