Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

Komodо

Forum Professional
May 29, 2015
5,487
17,960
689
24
Amersfoort, The Netherlands
www.cubecraft.net
Ik verloor mijzelf als een beest op de renbaan.
Ergens de mensen, de vrijheid en ‘t lichtbaken,
Met mij het geluid van het achternagaan,
De gang naar buiten onverrichterzake.

Het duist’re bos en d’oever van een moeras,
Het hout van de bomen verramsjt.
De afgesneden weg naar allerwegen.
Laat zijn wat komen zal, te pas en te onpas.

Wat deed ik eigenlijk in vredesnaam,
Ik, een moordenaar en schoelje zijnde?
Ik zette de hele wereld tot schreien aan
Onder het mooie tranendal, het mijne.

Welnu, temet op het sterfbed, misschien
Geloof ik daags dat de nacht verdwijnt -
Met krachten even malafide en clandestien,
Terwijl de ziel van het goede wegkwijnt.
 
Members Online

Latest profile posts

Joined 10 years ago.. feeling old yet?
Going for BW solos Leaderboard 😁
hamwody wrote on itndnd's profile.
hey thanks for the follow goat
This server was my childhood. Been almost 13 years ago since i joined for the first time. Feels good to play again..
llvqs wrote on Satirit's profile.
Happy birthday and the day before Saturday!
Top Bottom