Minecraft PC IP: play.cubecraft.net
This discussion focuses on Survival Games, try to stay on topic!

Ewxut

Member
Jun 15, 2020
9
3
19
19
Hallo!

Er is nu al 3 maanden een bug gaande op Bedrock wat ervoor zorgt dat de leaderboards niet updaten.

Mijn vraag is of deze game binnenkort een shutdown gaat krijgen. Er zijn al zeker tientallen spelers die hier een bug report voor hebben, maar er wordt gezien het feit dat er al 3 maanden niks aan wordt gedaan, niet naar geluisterd. Mijn idee is daarom: Voeg een werkende leaderboard toe (dit schrijf ik puur zodat de Discord-Mod types niet gaan zeuren dat ik maar een bug report in moet gaan dienen)

Ook ben ik nog benieuwd of de wins die gehaald zijn tijdens deze periode worden toegevoegd aan het totaal aantal wins en de leaderboards. Als dat namelijk het geval is zal ik namelijk doorgrinden :p

Groeten!

-Ewout
 

Ewxut

Member
Jun 15, 2020
9
3
19
19
Edit: Als hier aan momenteel aan gewerkt wordt door een developer, laat het weten, ben oprecht benieuwd :)
 
Members Online

Team online

Latest profile posts

Kazwa wrote on JellyFish01's profile.
happy birthday!
Evaluatiefout wrote on Kazwa's profile.
meow ^w^
I was just looking at the member list when I discovered something. I fail to believe that I am probably the first and the only person to have "Mint" in their username (probably).
I mean- come on, it isn't that bad-
how.PNG

I wanted to promote random people to admins and demote all the old staff, but here I am.
a9o2 wrote on camulos's profile.
HAPPY BIRTHDAY!😍
Top Bottom