Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

Maaarijn

Forum Veteran
Mar 12, 2017
2,255
5,128
438
22
het land van kroketten, frikandellen
www.youtube.com
Geachte Bedsteen-kroosten benevens andere telgen. Voor het geval mijn existentie bij u braakliggend is, zal ik mijn doen en laten kortstondig expliqueren tevens adstrueren. Als laatste ongewreekte commissielid der Comité der Nederlandse Nationaliteit, maak ik mij hard voor het persisteren van de Nederlandse nationaliteit op dit webforum. De laatste decennia hebben wij van het Comité der Nederlande Nationaliteit ons dikwijls ingezet tegen de Angelsaksen, die ons steevast van alle verpozing casu quo divertissement op deze server probeerden te spoliëren.

Zo ook 30 juli jongstleden. Ons waardig commissielid Levi_the_Pro, wiens prerogatief op dit forum reeds jaren geleden onbillijk geabstineerd werd, capteerde op deze druilerige zondagmorgen de annonce dat tevens zijn considerans op de Discord-server verdonkeremaand bleek. Wederom een kolderiek, ronduit grotesk, benevens exuberant judicium. Reden tot deze kluchtige repressie: onze notabele compagnon dunkt niet in de gemeenschap te conveniëren. In concreto: de Angelsaksische bewindvoering van dit netwerk gadeslaat ons metgezel als buitenissig ter wille van zijn Nederlandse afkomst. Het aanbelangt de zoveelste dolksteek die het Comité der Nederlandse Nationaliteit te verduren heeft gekregen en niettegenstaande het feit dat aan onze eerdere smeekbeden geen gehoor gegeven is, vraag ik bij dezen namens het Comité der Nederlandse Nationaliteit nog eenmaal om gerechtigheid.

Ik verzoek u ex nunc de beweeggrond onzer teerbeminde gildebroeder op dit netwerk schadeloos te stellen.



Cordiale groet,

Het Comité der Nederlandse Nationaliteit
 
Members Online

Team online

Latest profile posts

Capitan wrote on Otherworld's profile.
♥️
Reesle wrote on lorilambthecoolgamer's profile.
Thanks for playing, that was fun!
I did end up winning that last game we joined after you had to go:
IMG_5324.png
Reesle wrote on ItsWilliam32's profile.
Happy Birthday! 🥳
Reesle wrote on FxVoidz's profile.
Happy Birthday!
Eli
The forums feel so slow on Sundays
Top Bottom