Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

onbekend24

Member
Dec 20, 2020
1
0
2
18
Hallo, ik heb een paar vragen en suggesties. Ik wil binnenkort met YouTube beginnen en meteen vragen of ik de speciale opnameregels van je server moet volgen?
Mijn volgende vraag / suggestie is als er ooit wedstrijden komen? Voor een rank ofzo.
Ik wil zeer graag een samenwerking met jullie, als je contact wil opnemen kan je ook naar mijn discord account sturen. (ik zit in jullie server)
 

Maaarijn

Forum Veteran
Mar 12, 2017
2,255
5,128
438
22
het land van kroketten, frikandellen
www.youtube.com
Hey!

Er zijn voor zover ik weet geen speciale regels voor opnemen op de server. Het is alleen niet toegestaan om je kanaal vaker dan 1x per 10 minuten te promoten op de server.
Eventuele give-aways kunnen geörganiseerd worden als je de YouTuber rank hebt. Hiervoor kun je hier een apply doen wanneer je een minimum van 10k abonnees hebt met minimaal 1k views per video.
 

Quis

Forum Expert
Feb 4, 2020
1,210
3,159
304
21
The Netherlands
www.cubecraft.net
Pronouns
He/Him
Ik kan met zekerheid zeggen dat er geen toernooien of wedstrijden gaan komen voor ranks of andere beloningen. Dit omdat er simpel weg niet genoeg spelers op de server spelen.

Zoals Marijn al boven me zei, kan je een YouTube/Twitch rank aanvragen als je genoeg abonnees en weergaven hebt.
 
  • Like
Reactions: Maaarijn

Lozora

Forum Expert
Jul 6, 2016
733
3,611
389
20
The Netherlands
Ik kan met zekerheid zeggen dat er geen toernooien of wedstrijden gaan komen voor ranks of andere beloningen.
Hoogst waarschijnlijk niet gehost door Cubecraft zelf maar de cubecraft events discord organiseerd zo nu en dan een tournament waar je prijzen zoals cubelets en plus rank kan winnen.

Ook worden er soms wel officiele competitions gehost door Cubecraft zoals de pumpkin carving competition waar je een rank upgrade kon winnen.

Soms hosten er ook andere mensen iets waarmee je iets kan winnen, als je die niet over het hoofd wil zien dan raad ik je aan om the lobby subforum goed in de gaten te houden :)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Quis
Members Online

Team online

Members online

Latest profile posts

TheOrderOfSapphire wrote on UnfWasTaken's profile.
Welcome to the forums!:D I hope you will enjoy your stay here ^-^
Eli wrote on Pineapple's profile.
Hi Applepine
Just got a perfect game of Bedwars Duos. Really wish I was recording :/
IMG_5334.png
Eli wrote on JellyFish01's profile.
Happy Birthday!!!!
Eli
Finally got through the first page of voting streak rewards!

1714349194331.png
Top Bottom