1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Please Stop trying to get everything locked

Discussion in 'Suggestions' started by guardd, Apr 25, 2016.

  1. guardd

    guardd Member

    Joined:
    Dec 14, 2014
    Messages:
    1,797
    Likes Received:
    3,033
    Trophy Points:
    113
    Gender:
    Male
    Occupation:
    Arena 10 in CR
    Location:
    Somewhere in Hungary
    Stop trying to lock everyone's thread, you're not responsable for that, it's either the owner or some staff member who decides that, yes you the little wannabe.

    Also it would be nice if you stopped repeating everything that another user has said, sometimes I see someone's thread with a question and 50 users go there and spam the answer. Duds, one time is enough.
    You're spamming the forums ;)

    Anyways and most important never ever create any stupid troll accounts.
    Trust me.
     
    hgbf, doughboi and KronosReeper like this.
  2. hgbf

    hgbf Member

    Joined:
    Oct 27, 2015
    Messages:
    2,666
    Likes Received:
    2,882
    Trophy Points:
    113
    Gender:
    Male
    Occupation:
    ⎝Duck⎠
    Location:
    Next to my computer
    I agree, it is annoying when people bumps treads just to get them locked.

    A message to everyone that does this:
    This makes you look like you're only here to, one day, become a staff member and think that requesting locks will help you to get accepted. It will not...

    So, I have now replied and I'm requesting a lock ;)
    jk
     
  3. Mambo Garrix

    Mambo Garrix Member

    Joined:
    May 27, 2015
    Messages:
    888
    Likes Received:
    344
    Trophy Points:
    63
    Gender:
    Male
    Location:
    Netherlands, the
    Lmao I made the exact same post an hour ago :D I swear we share the same mind.
     
  4. MegaCoin

    MegaCoin Member

    Joined:
    Jan 24, 2016
    Messages:
    464
    Likes Received:
    743
    Trophy Points:
    93
    Gender:
    Male
    Location:
    At the ATM
    Home Page:
    I agree but I can't see a way to let it stop
     
  5. Nikoshka

    Nikoshka Mod Staff Member Moderator

    Joined:
    Jan 24, 2016
    Messages:
    1,844
    Likes Received:
    2,091
    Trophy Points:
    113
    Gender:
    Male
    Occupation:
    Noob Minecraft Player
    Location:
    Skywars Lobby One
    Yeah this is annoying. I agree to this.
     
  6. TlmeLord

    TlmeLord Member

    Joined:
    May 24, 2014
    Messages:
    8,669
    Likes Received:
    1,611
    Trophy Points:
    113
    Gender:
    Female
    Occupation:
    Taming the wild Rororoyourboat
    Location:
    On top of Rororoyourboat
    Bumping threads (even if it's for asking for them to get locked) will result in a punishment if it did not follow the rules.

    Can be locked now, pls lock ;) @Stefanvld
    JK
     
  7. DYD.

    DYD. Mod Staff Member Moderator

    Joined:
    Jan 19, 2016
    Messages:
    2,504
    Likes Received:
    1,565
    Trophy Points:
    113
    Location:
    home
    Lol
    lock*
    Jk
     
  8. xMegaCoolx

    xMegaCoolx Member

    Joined:
    Mar 4, 2015
    Messages:
    6,549
    Likes Received:
    2,234
    Trophy Points:
    113
    Gender:
    Male
    Occupation:
    CubeCrafter
    Location:
    ƮǿʍǿřřǿώŁąɲȡ
    Home Page:
    I don't know how, but I think I'm a wannybe. :(

    But I agree. Nothing more to say or else I repeated @hgbf's post.
     
    hgbf likes this.
  9. Stefanvld

    Stefanvld Sr. Mod Staff Member Sr. Moderator

    Joined:
    May 24, 2014
    Messages:
    10,700
    Likes Received:
    5,138
    Trophy Points:
    113
    Gender:
    Male
    Occupation:
    i do stuff
    Location:
    Behind you.
    Nee
     
  10. Mambo Garrix

    Mambo Garrix Member

    Joined:
    May 27, 2015
    Messages:
    888
    Likes Received:
    344
    Trophy Points:
    63
    Gender:
    Male
    Location:
    Netherlands, the
    Useless post, first warning has been given.
     
    telegamer likes this.
  11. iKick

    iKick Member

    Joined:
    Sep 27, 2015
    Messages:
    1,263
    Likes Received:
    560
    Trophy Points:
    113
    Gender:
    Male
    Occupation:
    CubeCrafter!
    Location:
    The Netherlands
    I dont understand please translate :p
     
  12. da egg war lover

    da egg war lover Member

    Joined:
    Feb 1, 2016
    Messages:
    503
    Likes Received:
    192
    Trophy Points:
    43
    Gender:
    Male
    Occupation:
    i guy who can pvp and win alot and help me pls
    Location:
    efclukes gingerbread house
    wow
     
    Mambo Garrix likes this.
  13. xMegaCoolx

    xMegaCoolx Member

    Joined:
    Mar 4, 2015
    Messages:
    6,549
    Likes Received:
    2,234
    Trophy Points:
    113
    Gender:
    Male
    Occupation:
    CubeCrafter
    Location:
    ƮǿʍǿřřǿώŁąɲȡ
    Home Page:
    I hope you know @MAMBO made a joke. ;)
     
    Mambo Garrix likes this.
  14. Mambo Garrix

    Mambo Garrix Member

    Joined:
    May 27, 2015
    Messages:
    888
    Likes Received:
    344
    Trophy Points:
    63
    Gender:
    Male
    Location:
    Netherlands, the

    No, I wasn't. :D ^^
     
  15. guardd

    guardd Member

    Joined:
    Dec 14, 2014
    Messages:
    1,797
    Likes Received:
    3,033
    Trophy Points:
    113
    Gender:
    Male
    Occupation:
    Arena 10 in CR
    Location:
    Somewhere in Hungary
    Also I like the fact when someone asks to get a thread locked, @Stefanvld is the one who has to do it xD He is the thread locker lmao
     
    hgbf likes this.
  16. Dotsy

    Dotsy Member

    Joined:
    Dec 6, 2015
    Messages:
    4,661
    Likes Received:
    3,309
    Trophy Points:
    113
    Gender:
    Male
    Occupation:
    Anime or Minecraft......
    Location:
    Rock Bottom...
    I want to get staff
    PLS PLS PLS PLS PLS Lock......
    JK I agree but some threads are really pointless or inappropriate or is just made by a bot....
    So yeah idk
    .......