Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

Its_timogames

Novice Member
May 8, 2017
6
0
32
19
Hey cubecraft ik heb vaker last van teamers en andere irritante spelers en ik bedenk mij net dat als een speler langer dan 20 zonder combat dichtbij een speler is van 6a 3 blokken is dat hij een poisen effect krijg, ik weet dat je teamers moet reporten maar mijn recording settings zijn crap, maar tja.

als jullie zo'n plugin kunnen maken voor jullie sentinel systeem zou fijner zijn in pvp tegen 1v1 want ik speel solo om zonder team made te vechten en niet om tegen teamers te vechten

Door deze dingen vind ik towerdefence (waar hacken weinig zin heeft) leuker dan eggwars of andere pvp games van jullie.

groetjes timo bergthaler AKA itgames
 

Troublesomee

Forum Veteran
Feb 6, 2016
2,888
4,146
404
Je kan dit simpelweg niet voorkomen. Dit is hoe PvP is en dat zal niet zo snel veranderen. Een anti-team plugin gaat hem ook niet worden. Dit zou ten eerste al heel veel tijd kosten. Daarnaast kan iemand onder in het eiland aan het campen zijn, jij staat boven op het eiland maar je hebt geen flauw benul van zijn aanwezigheid, en je word gebanned. Dif zou erg veel valse bans veroorzaken en dat is alleen maar chaotisch. Als spelers van de plugin afweten, word het ook nog eens enorm makkelijk om te voorkomen dat je gebanned word. Na 15 seconden ren je 6 blokken weg, en draait weer om. Ik denk niet dat dit de juiste oplossing is. Als je dan toch teamers tegen wilt gaan moet je misschien toch even kijken voor een ander opneem programma of een tutorial kijken op YouTube die je kan helpen met de instellingen. Een anti-team plugin maken word dan dus knap lastig, en ik denk ook niet dat het gaat gebeuren. De meest efficiente manier om teamers tegen te gaan is toch echt door te reporten.
 
Last edited:

Its_timogames

Novice Member
May 8, 2017
6
0
32
19
Ja dat is het probleem, ik heb wel een goede video kaart maar de setting voor het recorden zoals fps, resolutie ect en enz vind ik niet zo snel, eventueel heb ik(na vanmiddag) had ik 10 schermopname programma's voor proberen en proberen, stuk voor stuk bleven ze laggie en vaag

Dus dat wordt moeilijk
 

Troublesomee

Forum Veteran
Feb 6, 2016
2,888
4,146
404
Ja dat is het probleem, ik heb wel een goede video kaart maar de setting voor het recorden zoals fps, resolutie ect en enz vind ik niet zo snel, eventueel heb ik(na vanmiddag) had ik 10 schermopname programma's voor proberen en proberen, stuk voor stuk bleven ze laggie en vaag

Dus dat wordt moeilijk
Als dat programma echt niet werkt adviseer ik je om te kijken naar een nieuwe. :)
 

Jsnakebfksns

Member
Mar 9, 2018
222
48
29
21
Het is bijna onmogelijk om zoon plug-in te maken maar als het lukt zou het wel fijn zijn. Ik heb ook vaak last van teamarts maar meestal report ik ze gewoon :D
 
Members Online

Team online

Latest profile posts

woohoo!! 120.80 released and whenever i go into cubecraft my signature skin turns into a steve or alex but in worlds its there!!! thanks mojang now i cant have my skin while playing cubecraft
Xi1m wrote on katnip's profile.
i absolutely love that profile picture
Eli
Where's the second member? 🤔

1713925281107.png
someone make a rivals of aether mod with fhg characters

it's the closest we can get to an official game
Top Bottom