Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

les gustaría un minijuego asi?

  • no, es inutil

    Votes: 0 0.0%
  • me encantaria un juego asi

    Votes: 2 100.0%
  • seria bueno para otra gente pero no es mi tipo

    Votes: 0 0.0%
  • es una perdida de tiempo

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    2

StoneAngelo

Well-Known Member
Nov 28, 2015
11
0
76
20
Me encantaria que agreguen un nuevo juego llamado ice runner donde puedas lanzar bolas de nieve y se forma un camino de hielo y un arco con el que puedas romper el hielo
serian dos equipos : azul y rojo
y consiste en dominar bases
 

Jeff_Bllkth

Forum Expert
Jul 7, 2016
2,850
3,046
398
Spain
bit.ly
Me encantaria que agreguen un nuevo juego llamado ice runner donde puedas lanzar bolas de nieve y se forma un camino de hielo y un arco con el que puedas romper el hielo
serian dos equipos : azul y rojo
y consiste en dominar bases
I would like Cubecraft adds a new game called Ice Runner, where you are able to throw snowballs and they make an ice way, and also, have a bow with which you are able to break the ice.
There would be 2 teams: Blue and red.
And this consists in dominate bases.

------------------------------------------

¿De casualidad has visto este modo de juego en otro servidor?
Me gusta tu idea :p
 
Members Online

Team online

Latest profile posts

Hey CubeCraft, can you please explain this?
1782078279175.png
Kaedee wrote on Nollq's profile.
Omg we are birthday twins?
Just got out of my first exam, it was 2 examinations in one day
one was hard but I got it, the other not really, but I could only hope for the best 🙏
NataliansV wrote on Dreamer's profile.
unblock the goat
Top Bottom