Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

Goodyannathan

Novice Member
Jun 8, 2020
266
307
69
Hey ik begrijp dat dit frustrerend kan zijn. Maar ik ken mensen die op mobiel spelen en beter zijn als pc spelers. Er zijn een aantal spelers die hoog op de leaderboards zijn en op mobiel spelen. Je kan heel goed worden op mobiel het is alleen lastig te leren. Probeer op YouTube turtorials te zoeken hoe je beter kan worden op je mobiel. Blijf gewoon veel oefenen en dan word je vanzelf beter! Je kan ook een controler op je telefoon aansluiten. Op controler spelen is niet zo moeilijk te leren dus dat zou je ook kunnen proberen.
 
  • Like
Reactions: Dubby Plays

FBX17

Member
Jul 14, 2020
33
14
9
UK
Het is niet zo eenvoudig als het scheiden van pc-spelers van andere spelers. Dan zouden pc-spelers moeite hebben om games te vinden. Er zijn ook veel spelers op console en mobiele telefoon die een toetsenbord gebruiken, dus het scheiden van spelers die een toetsenbord gebruiken, zou games voor meer spelers zeldzamer maken.

Ook sorry voor mijn slechte Nederlands, Google Translate is verschrikkelijk
 
Members Online

Members online

Latest profile posts

apparently the free 500 minecoins isnt actually "free", you have to buy something first

LAME!
UncleSpect wrote on Thjis's profile.
congratss thisj o/
Kazwa wrote on Gemmmmie's profile.
lyyy x
Just got off work and have to wake up in 5,5 hours for school tomorrow… :sadnoot:
Sleep well cuties ❤️
Top Bottom