Minecraft PC IP: play.cubecraft.net
Status
Not open for further replies.

user947836

Novice Member
Aug 24, 2017
222
167
59
Ik ben gebanned op mijn andere account: SuperTijger123 voor cheaten. Ik hack totaal niet en ik zou ook niet weten waarom ik gebanned zou moeten zijn. Ik was aan het speedbuilden maar dat is niet bannable. Dus ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik hack niet en ik wil geen ban meer. Kan iemand helpen?
 

Troublesomee

Forum Veteran
Feb 6, 2016
2,888
4,146
404
Je bent gebanned door de servers anti-cheat, Sentinel. Je hebt al geappealed, zie ik. Ik zou eerst afwachten of hij geaccepteerd of geweigerd word, word hij geweigerd? Volg dan deze stappen: Ik denk dat je discord wel kent, als je dat hebt, zend dan de maker van de anti-cheat CrazymanJR even een bericht in het Engels. Leg uit waarom je bent gebanned en hij zal even naar je logs gaan kijken. Blijkt het dat je niet hebt gehacked? Dan word je geunbanned. Heb je wel gehacked? Dan word je natuurlijk niet geunbanned. Nog meer vragen? Stel ze gerust.
 
  • Like
Reactions: Buuuddy

user947836

Novice Member
Aug 24, 2017
222
167
59
Je bent gebanned door de servers anti-cheat, Sentinel. Je hebt al geappealed, zie ik. Ik zou eerst afwachten of hij geaccepteerd of geweigerd word, word hij geweigerd? Volg dan deze stappen: Ik denk dat je discord wel kent, als je dat hebt, zend dan de maker van de anti-cheat CrazymanJR even een bericht in het Engels. Leg uit waarom je bent gebanned en hij zal even naar je logs gaan kijken. Blijkt het dat je niet hebt gehacked? Dan word je geunbanned. Heb je wel gehacked? Dan word je natuurlijk niet geunbanned. Nog meer vragen? Stel ze gerust.

Dank je wel voor de hulp! Ik zal de stappen volgen als mijn appeal word geweigerd.
 
Status
Not open for further replies.
Members Online

Team online

Latest profile posts

JokeKaedee wrote on tanjaroea677's profile.
Happy birthday <3
With the Java map rotations happening soon, there is a possibility of new maps coming to Bedrock shortly after!
2v2 bedwars sucked so bad it made me a skywars main again
Reesle wrote on tanjaroea677's profile.
Happy Birthday! 🎈
Top Bottom