Minecraft PC IP: play.cubecraft.net
Status
Not open for further replies.

Vqzi

Well-Known Member
Aug 24, 2017
169
503
79
Hoi CubeCraft.

Vroeger voor de update van EggWars was er nog sandstone en de generators waren heel anders.
na de update was er geen sandstone meer, het armour was anders en je kon niet meer bijvoorbeeld alle iron in een keer oppakken. Na de update vind ik EggWars minder leuk.
 
  • Like
Reactions: NightWalker

user947836

Novice Member
Aug 24, 2017
222
167
59
Ja mee eens. Ik vond de oude update ook iets leuker dan de nieuwe. Het oude sandstone en armour waren zo leuk enzo. Maar ik vind het nu ook heel leuk.
 
  • Like
Reactions: NightWalker

Vqzi

Well-Known Member
Aug 24, 2017
169
503
79
De generators gaan nu om de beurt en vroeger kon je alles in een keer pakken. Dat was gewoon sneller en fijner (Mijn mening).
 
  • Like
Reactions: NightWalker

zDutchie

Forum Professional
May 30, 2016
4,555
5,115
558
26
The Netherlands
Pronouns
She/Her
Hoi CubeCraft.

Vroeger voor de update van EggWars was er nog sandstone en de generators waren heel anders.
na de update was er geen sandstone meer, het armour was anders en je kon niet meer bijvoorbeeld alle iron in een keer oppakken. Na de update vind ik EggWars minder leuk.
Op zich is er niet zo heel veel veranderd aan het spel zelf. De generators zijn nog hetzelfde alleen is de snelheid iets verlaagt wanneer je items oppakt. Daarnaast is het bordje iets gemoderniseerd. Allemaal niet heel erg :)
Mocht je het graag anders zien, dan stel ik voor dat je een suggestie maakt en zo veel mogelijk mensen achter je krijgt. Wie weet wordt het teruggedraaid.

Voor nu wens ik je veel speelplezier toe in de huidige versie van Eggwars.

-locked
 
  • Like
Reactions: Maaarijn
Status
Not open for further replies.
Members Online

Team online

Latest posts

Latest profile posts

UncleSpect wrote on Egg🥚's profile.
Happy birthday! 🎈
Desiderata wrote on savina875's profile.
thabks 4 folow
UncleSpect wrote on Casualpoalrbear's profile.
hoiii cas bearr
UncleSpect wrote on Gokhan_'s profile.
thank you for the follow! 🎈
Casualpoalrbear wrote on Frontlane's profile.
That's an interesting tag in your name.
Top Bottom