Minecraft PC IP: play.cubecraft.net
Status
Not open for further replies.
May 26, 2017
36
11
23
26
Ik begin langzamer hand een beetje pissig te worden hoe cubecraft met mij om gaat

1. Onterechte mute 1 maand : 1ste mute ooit maar er staat dan erbij 3 dagen bij je 1ste mute beetje boos op cubecraft

2. Ban op de site Wegens te veel Kritiek:Meningen mogen blijkbaar ook niet meer ........

3. Permament Mute: Ik had getypt Val dood maar ik zei daarna Val Dood in game en dat is ZO smerige actie -_-

Mijn Vraag is mag ik unmute want ik vind dat Cubecraft Onrechtvaardigd behandeld over de Permamente Mute

En dat iedereen een mening mag zeggen over Cubecraft (iedereen maakt wel eens foutjes :) )

Hoop dat dit niet bij andere gebeurt
 

telegamer

Forum Veteran
Jul 28, 2015
3,175
3,817
519
23
Bansilvania
bit.ly
Ik zal je punten even onderuit halen:

1. Je eerste mute was een doodswens. Dit valt onder 'Threats' en is daarom 30 dagen, dit staat ook in de regels.

JmMyBbl.png


2. Je ban was voor het schelden op een alt en het herhaaldelijk maken van threads over het verminderen van mutes etc. die overduidelijk niet geaccepteerd zouden worden.

3. Je kan een appeal maken, maar in FFA doodvallen is vrij moeilijk dus ik schat de kans extreem klein dat deze geaccepteerd wordt.

Je bent niet oneerlijk behandeld. Alles wat er gebeurd is zou ook elke andere speler die dit zou hebben gezegd zijn overkomen.

Als je nog vragen hebt kan je een PM sturen, aangezien het geen nut heeft om deze thread open te houden ga ik hem sluiten.


-Locked.
 
Status
Not open for further replies.
Members Online

Team online

Latest profile posts

Eli
So I’m working through some thread ideas and I can’t choose which one to do first, what sounds more interesting to you?

- How CubeCraft can implement the new 1.21 features
- I studied the Java Minecraft Server Market, here is what CubeCraft can do better
GiGaGekkies wrote on JellyFish01's profile.
Happy Birthday
vanilla extract is the definition of clickbait ONG
Old Picture a friend did when I did Roblox videos hahah. I think this thumbnail never got used but I still like this art style:D
20210306_172301.png
Evaluatiefout wrote on Frontlane's profile.
chipi chipi chapa chapa
Top Bottom