whahahahahaha man wie gelooft jouw nog het is gewoon TE opvallend dat je die Thread maakt, sorry mnaar je bent echt sneu.I am not a hacker ;(
I did only make that thread so people not think i am a hacker
SO PEOPLE DONT THINK I AM A HACKER PLEAS ;(
whahahahahaha man wie gelooft jouw nog het is gewoon TE opvallend dat je die Thread maakt, sorry mnaar je bent echt sneu.I am not a hacker ;(
I did only make that thread so people not think i am a hacker
SO PEOPLE DONT THINK I AM A HACKER PLEAS ;(
ikr no one deserve this and we love you <3I'll pray for you Gijs... You dont deserve this at all :(
ik hoop ook met jou te spelen en ik blijf nu positief want nedgaming heeft me geholpen hij heeft contact opgenomen met mojang en ik kan al weer inloggen alleen dat mail addres van die hacker wordt nog veranderdhey jammer dat je gehackt bent ik hoop je snel weer blij ter zien en met je account terug, als je je account terug hebt en ik ben unban lijkt het me leuk om een keertje een potje te doen :). en ik snap dat je er 2 nachten niet van kon slapen maar blijf positief doe ik ook ik heb ban en obsidian maar ik blijf positief en dat heeft mijn ban blijkbaar verminderd naar 6 maanden het helpt dus! blijf positief, probeer te slapen en ik hoop dat je je account snel terug krijgt!
aaaww i love youI'm really sorry that your Emerald rank is gone.. hope you get your account back! If not, you can always find a new one, and you can always earn a new rank on competitions and stuff. ;)
Also, what you can do is:
• Restart your router completely (there should be a little button behind or under it)
• Change your IP address using a VPN (I think VPN Gate will do the job for you)
• After you get your account back, change your password and security questions. Do NOT give these out to anyone, not even your friends, especially don't leave your password anywhere on the Internet, even on the websites you trust.
Haha thanks! :Daaaww i love you
you so smart <3
nicee and never forgot this:I am a big Coin from the Automade teller machine. and you are a good human with bad luck, I with you much strength. !!!!!ik hoop ook met jou te spelen en ik blijf nu positief want nedgaming heeft me geholpen hij heeft contact opgenomen met mojang en ik kan al weer inloggen alleen dat mail addres van die hacker wordt nog veranderd
<3nicee and never forgot this:I am a big Coin from the Automade teller machine. and you are a good human with bad luck, I with you much strength. !!!!!
love you <3I hope you will get your account back soon! Some hackers are smart.. I will pray for you <3
Ik weet niet waarom maar jij zegt de meest random dingen in sommige threads.Hello kijk my name i koolmijn
volgens mij is het een bot xDIk weet niet waarom maar jij zegt de meest random dingen in sommige threads.
