Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

Is dit werelderfgoed?

  • Ja.

    Votes: 5 83.3%
  • Nee.

    Votes: 1 16.7%

  • Total voters
    6
D

Deleted member 373055

Guest
van%2520nelle%2520fabriek%2520anp_0.jpg

Dit is de Van Nellefabriek, één van de lelijkste gebouwen in Nederland naar mijn mening, maar in Minecraft leek het me een mooi gebouw, dus heb ik het nagebouwd.

Ondanks de moderne uitstraling is de fabriek gebouwd in 1931. Sindsdien is het gebouw gebruikt als fabriek voor onder andere de verwerking/verpakking van thee en koffie. Later ook voor pudding in poedervorm.

In de Tweede Wereldoorlog werd het gebombardeerd - het gebouw staat in Rotterdam - en eigenlijk zou je dat niet verwachten van zo een modern gebouw.

https://gyazo.com/df69afd4e6b7af788b3999b187c27cbb

Dit is wat ik er van heb gemaakt in Minecraft. Er komen nog wel wat boompjes op het plot, en over inrichten denk ik na.

Het gebouw is trouwens verklaard tot werelderfgoed door UNESCO in juni 2014, terecht of niet? Ik weet het niet, omdat ik persoonlijk niet van moderne gebouwen houd, maar het is natuurlijk wel bijzonder dat deze constructies al voor de Tweede Wereldoorlog werden gebouwd.
 
  • Like
Reactions: remio and Anneum
D

Deleted member 373055

Guest
Mooie build, alleen moesten de ramen van de tweede en derde verdieping niet wat kleiner? Want op jouw build lijkt het of alle drie de verdiepingen even hoog zijn.
Hmmm, dat maakt me niet zoveel uit.

Wat ik wel ga veranderen zijn denk ik de kleur van de ramen, die lijken zwarter op het plaatje dan blauw.
 
  • Like
Reactions: ImJunior
Members Online

Team online

Latest profile posts

Playing SkyBlock with my boyfriend almost feels like therapy. Just chilling around and finishing quests :))))
Basketman wrote on Xi1m's profile.
Thanks for the follow Pro Rocket player.
JokeKaedee wrote on tanjaroea677's profile.
Happy birthday <3
With the Java map rotations happening soon, there is a possibility of new maps coming to Bedrock shortly after!
2v2 bedwars sucked so bad it made me a skywars main again
Top Bottom