Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

user947836

Novice Member
Aug 24, 2017
222
167
59
Hi,

In dit forum bericht wil ik feedback geven op sentinel en mijn ban.

Ik werd gebanned voor hacking door sentinel, maar ik hack niet. Ik heb een appeal gemaakt, maar die werd gedenied. Dit duurde bijna twee dagen. Daarna heb ik contact opgenomen met CrazymanJR op Discord. Vervolgens heb ik geprobeerd om een conversatie te starten op de appeal website dit duurde meer dan vier dagen voordat er naar gekeken werd en daarna werd de conversatie gesloten, omdat mijn punishment voorbij was...
In de tussentijd heb ik staff om hulp gevraagd wat ik kon doen om unbanned te worden. Nu mijn punishment verlopen is kan hij niet meer weg van de appeal site. Ik zou het fijn vinden als dat wel kan want als ik nog twee keer word gebanned door sentinel heb ik permanent ban en dat wil ik natuurlijk niet, en dat zou niet terecht zijn. En nu kunnen mensen zien dat ik zogenaamd gehackt heb, wat niet zo is. Dit vind ik niet eerlijk omdat ik vind dat het allemaal zo lang duurt en omdat ik vind dat ik niet alle kansen heb gekregen op unban. Ik wil graag nog een keer uitleggen dat ik niet hack.

Groetjes Vqzo
 

ItsDavey_

Forum Expert
Nov 23, 2014
2,038
2,898
338
21
the Netherlands
Ik zal het kort houden: Het kan niet van de appeal site weg worden gehaald.
Dat het een tijdje duurt voordat het bekeken word snap ik. Maar CrazyManJR heeft het druk, en er werd een paar dagen geleden aangekondigd dat je een conversatie kon starten op de appeal site. Maar er is daar duidelijk vermeld dat het langer dan 3 dagen kan duren. Maar als je er zeker van bent dat je niet hackt, waar maak jij je dan nog druk om nog een keer gebanned te worden? Maar de volgende keer als je plotseling weer gebanned word, wees zo gedetailleerd mogelijk en vertel duidelijk in je appeal wat je deed voordat je gebanned was.
 

user947836

Novice Member
Aug 24, 2017
222
167
59
Ik zal het kort houden: Het kan niet van de appeal site weg worden gehaald.
Dat het een tijdje duurt voordat het bekeken word snap ik. Maar CrazyManJR heeft het druk, en er werd een paar dagen geleden aangekondigd dat je een conversatie kon starten op de appeal site. Maar er is daar duidelijk vermeld dat het langer dan 3 dagen kan duren. Maar als je er zeker van bent dat je niet hackt, waar maak jij je dan nog druk om nog een keer gebanned te worden? Maar de volgende keer als je plotseling weer gebanned word, wees zo gedetailleerd mogelijk en vertel duidelijk in je appeal wat je deed voordat je gebanned was.
Oke bedankt voor de uitleg. Maar ik vroeg aan een staff member hoe lang het zou duren en hij zei volgens mij maximaal 1 dag. Ik maak me inderdaad niet erg druk om dat ik nog een keer gebanned wordt, maar het is al een keer gebeurd, dat ik gebanned werd zonder dat ik hack. Dus het zou nog een keer kunnen gebeuren.
En op het moment dat ik gebanned werd was de sentinel update er nog niet dus ik had hem benaderd via Discord, maar daar heeft hij niet op gereageerd. Hierdoor heeft het misschien ook langer geduurd.
 
Members Online

Team online

Latest profile posts

This is YOUR daily dose of facts #60-
A jiffy is an actual unit of time, equal to 1/100th of a second.
2 months of facts, WE ALL DID IT! 🎉
I am not sure if I will continue writing facts or quit them, but yay 2 months!
I was tired of searching for facts manually, so I used Chat-gpt today.
I think that I broke chat-gpt-
1000082425.jpg
1000082426.jpg
Reesle wrote on Zathelas's profile.
Late Happy Birthday! 🎂
Reesle wrote on Basketman's profile.
Late happy birthday! Hope it was very good! 🎉🏀
yeoxuhang wrote on Basketman's profile.
I'm late but anyway Happy birthday!
Top Bottom