Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

OpperMonkey

Member
Jul 5, 2023
1
0
2
16
Ik vind het raar dat het gebaseerd is op geluk wanneer je een wapen krijgt in je starting chests en wanneer niet. Dit zou een basisitem moeten zijn dat je sowieso krijgt in het begin van je game. Op deze manier benadeeld cubecraft nieuwe spelers en jaagt deze zo weg.
 
Sep 28, 2022
427
515
104
The Backrooms
www.youtube.com
Pronouns
He/Him
Ik vind het raar dat het gebaseerd is op geluk wanneer je een wapen krijgt in je starting chests en wanneer niet. Dit zou een basisitem moeten zijn dat je sowieso krijgt in het begin van je game. Op deze manier benadeeld cubecraft nieuwe spelers en jaagt deze zo weg.
zoals @Hoshi en @Xavi | Goofy al zeiden je hebt op je eigen eiland altijd al een wapen, hele set armour, blokken en meer.

Maar het is ook altijd leuk naar mijn mening dat je geluk moet hebben wat er in een kist zit, dat het altijd weer een verrassing is wat je krijgt zoals bij lucky blocks als je een lucky block opent 😄
 
Members Online

Team online

Latest profile posts

Frontlane wrote on JellyFish01's profile.
Happy birthday! 🎉
New suggestion coming shortly …
I just realized how friendly and non toxic the CubeCraft community is (unlike other communities)! I never felt this recognized in my life. Never had this many wishes! Thank you all again for the wishes!❤️
Never felt the feeling of recognition 😭
Top Bottom