Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

Top 5 voor Wins?

  • JAA GOED IDEE

    Votes: 2 40.0%
  • NEE GEEN GOED IDEE

    Votes: 3 60.0%

  • Total voters
    5

Time_4_pvp

Novice Member
Mar 25, 2017
236
321
68
19
Behind my laptop :P
Je wilt natuurlijk dat mensen meer gaan spelen om cubecraft. Iedereen zou wel ergens in de top willen staan. Je zou bijvoorbeeld een top 5 wins van de week kunnen maken. Bij solo als bij team. Ik denk dat mensen zo meer gaan spelen dat je eindelijk is in een top staan. Je zou bijvoorbeeld een ander info bord kunnen maken met ruimte voor de top 5. Wat vinden jullie ervan?
Time_4_PvP
:D
Translation:
Of course, you want people to play more cubecraft. Everyone would like to be in the top. For example, you could make a top 5 victories of the week. At solo and at team. I think people will play so much until they're finally in the top For example, you could create another info board with space for the top 5. What do you think
Time_4_PvP
:D
 
Last edited:

Time_4_pvp

Novice Member
Mar 25, 2017
236
321
68
19
Behind my laptop :P
Dit vind ik wel een goed idee. Op deze manier kunnen spelers die vrij goed zijn maar niet altijd de tijd hebben om zo veel te spelen ook nog eens de kans krijgen om op een leaderboard te komen te staan:).
Stem ook gelijk ff JAA GOED IDEE xD om te laten zien dat het zo is <3 misschien zal de staff er uiteindelijk naar kijken en het toevoegen
 

ItsDavey_

Forum Expert
Nov 23, 2014
2,038
2,898
338
21
the Netherlands
Nee, want anders maak je wins, die maar voor een week blijven, alleen om in de top te staan. En ja, iedereen zou wel eens in de top willen staan, en heb je andere spelers die vaker spelen dan de ander, en staan hun alleen in de top.
Ik vind goed genoeg wat ze hebben, en zie niet dat het nodig is om er verandering in te maken.

Even een tip: als je een suggestie maakt, maak het in t Engels, is wat makkelijker voor andere members op het forum :)
 
  • Like
Reactions: Lucaatjee

Time_4_pvp

Novice Member
Mar 25, 2017
236
321
68
19
Behind my laptop :P
Nee, want anders maak je wins, die maar voor een week blijven, alleen om in de top te staan. En ja, iedereen zou wel eens in de top willen staan, en heb je andere spelers die vaker spelen dan de ander, en staan hun alleen in de top.
Ik vind goed genoeg wat ze hebben, en zie niet dat het nodig is om er verandering in te maken.

Even een tip: als je een suggestie maakt, maak het in t Engels, is wat makkelijker voor andere members op het forum :)
Hoeft niet perse en bestaat altijd nog google translate en er zijn meer mensen op cubecraft die Nederlands spreken dan Engels
 

StanEXE

Well-Known Member
Jun 18, 2016
113
24
108
Translation:
Of course, you want people to play more cubecraft. Everyone would like to be in the top. For example, you could make a top 5 victories of the week. At solo and at team. I think people will play so much until they're finally in the top 5. For example, you could create another info board with space for the top 5. What do you think?
Time_4_PvP
:D
 

Time_4_pvp

Novice Member
Mar 25, 2017
236
321
68
19
Behind my laptop :P
Translation:
Of course, you want people to play more cubecraft. Everyone would like to be in the top. For example, you could make a top 5 victories of the week. At solo and at team. I think people will play so much until they're finally in the top 5. For example, you could create another info board with space for the top 5. What do you think?
Time_4_PvP
:D
Thx voor vertalen :D
 

Lucaatjee

Well-Known Member
Jul 7, 2016
139
85
103
The Netherlands
Nee, want anders maak je wins, die maar voor een week blijven, alleen om in de top te staan. En ja, iedereen zou wel eens in de top willen staan, en heb je andere spelers die vaker spelen dan de ander, en staan hun alleen in de top.
Ik vind goed genoeg wat ze hebben, en zie niet dat het nodig is om er verandering in te maken.

Even een tip: als je een suggestie maakt, maak het in t Engels, is wat makkelijker voor andere members op het forum :)
Precies wat jij zegt je staat een week in de top en dan kan je weer opnieuw beginnen op de manier hoe het nu gaat is het eerlijkste ik zou het zo houden :)
 
Members Online

Team online

Latest posts

Latest profile posts

JokeKaedee wrote on Soulless_Unity's profile.
Thanks for everything, Soul :) Good luck with your future endeavors!
JokeKaedee wrote on SanCookie's profile.
Aw no what :( Thanks for everything SandCookie xx
JellyFish01 wrote on Fesa's profile.
umm? yall okay?
1714824919312.png
After coming back home after staying in the UK for a while, CubeCraft has became unplayable for me due to the region issue which is currently known and are being fixed as we speak, so I'll not be playing the server for the next few days due to this which upsets me because this is my favorite server. I understand your pain now guys
Top Bottom