Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

Anneum

Dedicated Member
Jan 4, 2020
292
2,695
224
18
The Avatar Universe
Pronouns
She/Her
Op Discord heb je verschillende voice channels onder andere Nederlands 1, Nederlands 2 en Nederlands 3. Soms kunnen er geen mensen meer in deze kanalen omdat er maar 8 of 10 mensen in kunnen (hoeveel erin kunnen verschilt per kanaal).

mijn suggestie is dat er in Nederlands 1 meer mensen in kunnen dan 10 zodat je met meerdere mensen kunt spelen en niet moet wachten tot dat je een call kunt joinen. Ik weet niet hoeveel dan handig kan zijn want het moet niet te chaotisch worden maar misschien is het een idee om het net zo als English 1 voor 25 mensen te maken.
 
  • Like
Reactions: East

Goefy

Forum Expert
Dec 10, 2019
790
4,265
344
21
Å
25 mensen voor een call is veel te veel. Ik vind het als er 10 mensen in de call zitten al veel. Als een call vol zit en je wil er nog bij vraag je dat aan een staff-member en dan verplaatst diegene jou.
 
D

Deleted member 294498

Guest
Zal te chaotisch worden... Je kunt dan ook moeilijker checken wie er zit te earrapen etc.
 
  • Like
Reactions: Josher

East

Dedicated Member
Oct 26, 2016
292
1,702
234
モンスターボール
www.cubecraft.net
Pronouns
He/She/They
Een call met 25 mensen is veel te chaotisch, de 25-call in Engels is (bijna) nooit vol. Misschien is het een idee om meerdere Nederlandse calls met max. 10 te maken aangezien er veel Nederlandse mensen op de server zijn. Ook moet ik zeggen dat meestal Nederlands #2 of Nederlands #3 waar maar 8 mensen in kunnen vol is en Nederlands #1 leeg of minder vol is terwijl daar juist 2 meer in kunnen.
 
  • Like
Reactions: Goefy and Anneum
D

Deleted member 481668

Guest
Ik snap je punt, wat hier boven al gezegd is het kan heel erg chaotisch worden! Niet alleen jij kan met een groepje in de call joinen maar ook andere mensen, dat gaat dus betekenen dat er mensen door elkaar heen gaan praten omdat er misschien wel verschillende games gespeeld worden.

Ik ben het met je eens dat 8 / 10 mensen te weinig zijn voor in een channel, ik denk inderdaad dat er iets meer mensen in moeten kunnen! Dan heb ik het wel over 4 a 5 mensen dus misschien Nederlandse channels waar 15 mensen in kunnen in plaats van 25. Ik snap je idee, ik wil je stupporten maar 25 mensen zijn wel erg veel mensen. Ook is er een kans op ruzie omdat mensen door elkaar heen gaan praten dus gaan mensen schreeuwen! Keep it up with making suggestions! ^^
 
Last edited by a moderator:
Members Online

Team online

Latest profile posts

Casualpoalrbear wrote on Xi1m's profile.
FkhsjevXEBQvIe3.jpg
to the very few 5 or less people who are concerned about fhg dont worry its not going anywhere i just dont feel like writing at all and im disappointed in myself so

dw its not that deep
Desiderata wrote on caraMel's profile.
cara mel you are my biggest hater ily
1714232286010.png
Desiderata wrote on Centuria's profile.
congrats on being able to drive a car

should've said it here instead of posting it on the fhg topic :(
will you guys still love me if chapter 4 turns out to be shorter and more underwhelming
Top Bottom