Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

lars.l

Novice Member
Nov 27, 2016
353
210
58
20
Help me alstublieft ik was de parour mini game aan het spelen en op eens wordt ik gebannd voor hacks terwijl ik niet eens hacks heb help me alstublieft mc larsje37
Ik denk dat sentinel me voor flyhacks heeft geband omdat ik heel vaak achter elkaar dood ging
 

Attachments

  • 20180513_214450.jpg
    20180513_214450.jpg
    4.9 MB · Views: 260

lars.l

Novice Member
Nov 27, 2016
353
210
58
20
Ik vindt het echt raar ik speel al jaren op cubecraft en opeens dit terwijl ik niet eens hacks heb. En zoz ik zou nooit hacks willen heb emerald rank.
 

TheSweetSuitMan

Well-Known Member
May 31, 2017
304
236
118
23
Roosendaal, Noord-Brabant, Netherlands
Ik vindt het echt raar ik speel al jaren op cubecraft en opeens dit terwijl ik niet eens hacks heb. En zoz ik zou nooit hacks willen heb emerald rank.
Zoals andere hebben gemeld, maak een appeal aan via https://appeals.cubecraft.net vul je MC naam in en de code op je scherm. Leg zo duidelijk mogelijk uit wat het probleem is, wat je deed etc.
De kans is groot dat het een fout is en dat je geunbanned wordt en anders duurt je ban maar 7 dagen.

@StorySays Could this be moved to the appropriate categorie?
 

lars.l

Novice Member
Nov 27, 2016
353
210
58
20
Zoals andere hebben gemeld, maak een appeal aan via https://appeals.cubecraft.net vul je MC naam in en de code op je scherm. Leg zo duidelijk mogelijk uit wat het probleem is, wat je deed etc.
De kans is groot dat het een fout is en dat je geunbanned wordt en anders duurt je ban maar 7 dagen.

@StorySays Could this be moved to the appropriate categorie?
Ik heb het in het nederlands ingevult of moet dat in het engels
 
G

Gamerfull

Guest
Dit gebeurt meestal heel vaak, je kunt contact opnemen met @CrazymanJR, die de leiding heeft over de AntiCheat, en uitleggen wat er is gebeurd.
 

lars.l

Novice Member
Nov 27, 2016
353
210
58
20
Me
Dit gebeurt meestal heel vaak, je kunt contact opnemen met @CrazymanJR, die de leiding heeft over de AntiCheat, en uitleggen wat er is gebeurd.
Me apply is gewijgert terwijl ik gewoon het verhaal heb uitggelegd wat er gebeurt is
Wat kan ik nu doen?
 
G

Gamerfull

Guest
Me

Me apply is gewijgert terwijl ik gewoon het verhaal heb uitggelegd wat er gebeurt is
Wat kan ik nu doen?
Zoals je al eerder zei, als je geweigerd bent en je hoeft alleen maar te wachten, het is slechts 7 dagen, maar voor de volgende keer moet je voorzichtiger zijn, omdat het volgende verbod 30 dagen zal zijn, en als je een derde keer verbannen wordt, zal permanent worden verbannen, onthoud dat je de vlinderklik niet kunt gebruiken, de andere dag zag ik dat een speler werd verbannen door de schildwacht, hij was niet schuldig, gebruik gewoon vlinderklik en hij was vergeven, maar hij zag het ook een moderator
 

lars.l

Novice Member
Nov 27, 2016
353
210
58
20
Zoals je al eerder zei, als je geweigerd bent en je hoeft alleen maar te wachten, het is slechts 7 dagen, maar voor de volgende keer moet je voorzichtiger zijn, omdat het volgende verbod 30 dagen zal zijn, en als je een derde keer verbannen wordt, zal permanent worden verbannen, onthoud dat je de vlinderklik niet kunt gebruiken, de andere dag zag ik dat een speler werd verbannen door de schildwacht, hij was niet schuldig, gebruik gewoon vlinderklik en hij was vergeven, maar hij zag het ook een moderator
Daarom wil ik die unban anders als zoiets nog een keer gebeurt moet ik 30dagen wachten
 

lars.l

Novice Member
Nov 27, 2016
353
210
58
20
Ik
Zoals je al eerder zei, als je geweigerd bent en je hoeft alleen maar te wachten, het is slechts 7 dagen, maar voor de volgende keer moet je voorzichtiger zijn, omdat het volgende verbod 30 dagen zal zijn, en als je een derde keer verbannen wordt, zal permanent worden verbannen, onthoud dat je de vlinderklik niet kunt gebruiken, de andere dag zag ik dat een speler werd verbannen door de schildwacht, hij was niet schuldig, gebruik gewoon vlinderklik en hij was vergeven, maar hij zag het ook een moderator
Had een apply 2x gestuurd en is 2x geweigerd terwijl ik alles dudelijk uitgelegd had wat moet ik nu doen?
 
Members Online

Team online

Latest posts

Latest profile posts

Aratic wrote on Casualpoalrbear's profile.
888CE285-5E28-4694-ABEA-3BABCFA6FDE4.jpeg

I’m slowly going to take over all the polarbears, jimothy is first and he is my TeamReach pfp, you won’t be able to stop me :)
UncleSpect wrote on Puov's profile.
hoi
Evaluatiefout wrote on Puov's profile.
hoi
TheOrderOfSapphire wrote on Cursedpug89's profile.
Long time no see lad!
Top Bottom