Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

lars.l

Novice Member
Nov 27, 2016
353
210
58
20
Help me alstublieft ik was de parour mini game aan het spelen en op eens wordt ik gebannd voor hacks terwijl ik niet eens hacks heb help me alstublieft mc larsje37
Ik denk dat sentinel me voor flyhacks heeft geband omdat ik heel vaak achter elkaar dood ging
 

Attachments

  • 20180513_214450.jpg
    20180513_214450.jpg
    4.9 MB · Views: 260

lars.l

Novice Member
Nov 27, 2016
353
210
58
20
Ik vindt het echt raar ik speel al jaren op cubecraft en opeens dit terwijl ik niet eens hacks heb. En zoz ik zou nooit hacks willen heb emerald rank.
 

TheSweetSuitMan

Well-Known Member
May 31, 2017
304
236
118
23
Roosendaal, Noord-Brabant, Netherlands
Ik vindt het echt raar ik speel al jaren op cubecraft en opeens dit terwijl ik niet eens hacks heb. En zoz ik zou nooit hacks willen heb emerald rank.
Zoals andere hebben gemeld, maak een appeal aan via https://appeals.cubecraft.net vul je MC naam in en de code op je scherm. Leg zo duidelijk mogelijk uit wat het probleem is, wat je deed etc.
De kans is groot dat het een fout is en dat je geunbanned wordt en anders duurt je ban maar 7 dagen.

@StorySays Could this be moved to the appropriate categorie?
 

lars.l

Novice Member
Nov 27, 2016
353
210
58
20
Zoals andere hebben gemeld, maak een appeal aan via https://appeals.cubecraft.net vul je MC naam in en de code op je scherm. Leg zo duidelijk mogelijk uit wat het probleem is, wat je deed etc.
De kans is groot dat het een fout is en dat je geunbanned wordt en anders duurt je ban maar 7 dagen.

@StorySays Could this be moved to the appropriate categorie?
Ik heb het in het nederlands ingevult of moet dat in het engels
 
G

Gamerfull

Guest
Dit gebeurt meestal heel vaak, je kunt contact opnemen met @CrazymanJR, die de leiding heeft over de AntiCheat, en uitleggen wat er is gebeurd.
 

lars.l

Novice Member
Nov 27, 2016
353
210
58
20
Me