Minecraft PC IP: play.cubecraft.net
Status
Not open for further replies.

Komodо

Forum Professional
May 29, 2015
5,488
17,965
689
22
Amersfoort, The Netherlands
www.cubecraft.net
Sinds recent zijn onze dappere strijders @Smoothlyy en @Levi_the_pro niet meer onder ons. Zij bezweken onder het tirannieke beleid van Cubecraft.

Onder andere het Communité der Nederlandse Nationaliteit heeft hier zwaar onder te lijden. Hun vice-voorzitter is weggevallen en er staat overigens een vacature open.

CCG Memes is van een stuk lager niveau geworden. Smoothlyy’s edgy memerijen en Levi’s matige Nederlandse memerijen worden niet langer opgeleverd.

Net zoals met ware kunstenaars gebeurt, zijn zij vroegtijdig te komen ‘overlijden’, oftewel permanent geweerd van deze server.

De aanklagers, @Keanu en @Lozora staan hier volledig in hun recht, zij volgen slechts de wet. Echter, deze wetten zijn krom.

Wij vragen u om steunbetuigingen. 16 januari zal er een Stille Tocht worden gehouden van Calais naar Dover. Tijdens deze tocht kunt u de CCG Meme Awards van Story aantreffen, die nog steeds voor de grens van het Verenigd Koninkrijk staan te wachten omwille van de Brexit.

Wij hopen ondanks alle tegenslagen dat deze leden snel weer in vlees en bloed onder ons zullen zijn. Tot die tijd wordt het afwachten en hopen op het beste.

Namens de Vakbondenvereniging: Lex Pravum Est.
 

remio

Forum Professional
Sep 18, 2016
5,619
17,065
689
The Netherlands
www.youtube.com
De Schapenbeweging der Nederlanden (ja @Marieke2001 schapenhonden tellen ook dus ik tel u mee) heeft besloten voor opruiing en verzet te kiezen tegen de permanente wering van Soepeltjes en Levi_De_Professionele, door met de gehele Nedersaksische gemeenschap (inclusief inferieure minderheden betreffende de Zuid-Nederlanden en Zuidoost-Nederlanden) exact één week na het sterven van Soepeltjes (7 januari) deze profielfoto te gebruiken (in de bijlage) en zijn forumsstatus te veranderen naar #SLLevensDoenErToe.

Vooral @Keanu mag ook belaagd worden op zijn profiel, waarbij krachttermen zoals 'stomme mot' en 'domme limburger' eerder regel dan uitzondering zijn. Ik hoop dat wij op deze manier een additionele hoeveelheid respect kunnen tonen naar het sterven van twee uitermate gewaardeerde forumsleden. Verder wil ik iedereen ook nog oproepen om gefermenteerde tomaten en eieren mee te nemen voor als we op de terugweg van de stille tocht nog langs de desolate provincie der Zuidoost-Nederlanders komen, zodat we zijn huis kunnen bekogelen en hem daarna kunnen vierendelen.

Naar de stille tocht wil ik u allen ook zeker aanraden, nog wat vuurwerk mee te nemen, aangezien dat daar in het land der Angelsaksen wel mag.

Ik verwacht dat u allen op 7 januari gehoor geeft aan mijn oproep en de nobele daad te werk stelt.
Hartelijke groeten,
De Schapenbeweging der Nederlanden
 

Attachments

  • New Project.png
    New Project.png
    330.6 KB · Views: 209

Komodо

Forum Professional
May 29, 2015
5,488
17,965
689
22
Amersfoort, The Netherlands
www.cubecraft.net
De Schapenbeweging der Nederlanden (ja @Marieke2001 schapenhonden tellen ook dus ik tel u mee) heeft besloten voor opruiing en verzet te kiezen tegen de permanente wering van Soepeltjes en Levi_De_Professionele, door met de gehele Nedersaksische gemeenschap (inclusief inferieure minderheden betreffende de Zuid-Nederlanden en Zuidoost-Nederlanden) exact één week na het sterven van Soepeltjes (7 januari) deze profielfoto te gebruiken (in de bijlage) en zijn forumsstatus te veranderen naar #SLLevensDoenErToe.

Vooral @Keanu mag ook belaagd worden op zijn profiel, waarbij krachttermen zoals 'stomme mot' en 'domme limburger' eerder regel dan uitzondering zijn. Ik hoop dat wij op deze manier een additionele hoeveelheid respect kunnen tonen naar het sterven van twee uitermate gewaardeerde forumsleden. Verder wil ik iedereen ook nog oproepen om gefermenteerde tomaten en eieren mee te nemen voor als we op de terugweg van de stille tocht nog langs de desolate provincie der Zuidoost-Nederlanders komen, zodat we zijn huis kunnen bekogelen en hem daarna kunnen vierendelen.

Naar de stille tocht wil ik u allen ook zeker aanraden, nog wat vuurwerk mee te nemen, aangezien dat daar in het land der Angelsaksen wel mag.

Ik verwacht dat u allen op 7 januari gehoor geeft aan mijn oproep en de nobele daad te werk stelt.
Hartelijke groeten,
De Schapenbeweging der Nederlanden

Dit is het beste bericht dat ik in de afgelopen 6 jaar op cube heb gezien. Alleen lijkt me het bekogelen van Keanu’s nogal privacyschending. Al hebben huizen geen rechten.
 
  • Like
Reactions: remio

remio

Forum Professional
Sep 18, 2016
5,619
17,065
689
The Netherlands
www.youtube.com
Enorme teleurstelling, zo kan ik mijn emoties op het moment het best omschrijven. Ik had verwacht een beweging te kunnen starten met een profielfoto en een status, maar blijkbaar is dat teveel gevraagd. Schaam je, Nederlandse gemeenschap! >:C
 
  • Sad
Reactions: Skoedel

wxzzrd

Dedicated Member
May 30, 2020
1,924
1,710
204
guys would you stop they got banned and I’m too lazy to use google translate whatever you’re saying
 

wxzzrd

Dedicated Member
May 30, 2020
1,924
1,710
204
ok whatever stop speaking in Dutch or I won’t answer Im lazy ok
 

wxzzrd

Dedicated Member
May 30, 2020
1,924
1,710
204
I read some google translate and then they replied to me in Dutch and I was annoyed
it’s an option for me to reply so you don’t have to criticize me, I just fine it annoying that people are protesting a ban and a staff member is goin along with it, not sure what they were banned for but if they were banned then they were banned
 
Status
Not open for further replies.
Members Online

Team online

Latest profile posts

TheOrderOfSapphire wrote on UnfWasTaken's profile.
Welcome to the forums!:D I hope you will enjoy your stay here ^-^
Eli wrote on Pineapple's profile.
Hi Applepine
Just got a perfect game of Bedwars Duos. Really wish I was recording :/
IMG_5334.png
Eli wrote on JellyFish01's profile.
Happy Birthday!!!!
Eli
Finally got through the first page of voting streak rewards!

1714349194331.png
Top Bottom