Minecraft PC IP: play.cubecraft.net
Status
Not open for further replies.

ImJunior

Forum Expert
Jun 30, 2016
591
1,471
263
Belgium
www.cubecraft.net
Omdat de video dan 50 minuten zou zijn :) Reageer je ook even op wat ik zei of heb je ingezien hoe irrelevant het is dat ik lach om een naam terwijl jullie schelden met dodelijke ziektes? :)
Dat ik schelde met een dodelijke ziekte is al een tijdje geleden, ik deed het ja alleen ben er al ff mee gestopt. Lachen met iemand met down is ook wel een beetje erg vind je niet? Misshien niet als erg als schelden met een dodelijke ziekte alleen het staat wel op de lijst.
 

Priley

Forum Professional
Jul 6, 2015
4,118
16,203
679
21
reprotland
Dat ik schelde met een dodelijke ziekte is al een tijdje geleden, ik deed het ja alleen ben er al ff mee gestopt. Lachen met iemand met down is ook wel een beetje erg vind je niet? Misshien niet als erg als schelden met een dodelijke ziekte alleen het staat wel op de lijst.
Hoe koppig kan iemand zijn? Ik heb nooit gezegd "Stel je voor dat je down zou hebben, haha, al die mensen zijn zo lelijk!", ik lachte met de naam "Downey"

Ik ben niet diegene die iemand vertelde dat hij een k***** papegaai was en zelfmoord moest plegen :) Ik was niet diegene die iemand uitlachtte voor zijn seksuele geaardheid en het ook gebruikte als scheldwoord. Jij en Joren scheld(d)en met dodelijke ziektes, ik lachte om een naam

Besides, waarom proberen jullie van onderwerp te veranderen hier? Lachen om een naam heeft er letterlijk geen yota mee te maken, net zoals dat lachen om uilgeluiden er niets mee te maken heeft (ookal kon ik het erin laten om je belachelijk te maken)
 

remio

Forum Professional
Sep 18, 2016
5,621
17,072
689
The Netherlands
www.youtube.com
Owh, volgens mij is het toch dat je letterlijk lacht met zieke mensen: 'downies'. Want toevallig is dat ook opgenomen. En nu hoef je niet de rollen om te draaien vriend. Als je het begin erin kan doen, kun je ook het einde erin doen, nietwaar?
Nouja jullie lachen om woorden zoals "kankerpapegaai" wat erop duidt dat jullie ontwikkeling ook niet erg hoog is op het gebied van ziektes.
 

Sweetenerera

Forum Professional
Jul 24, 2016
4,925
12,658
619
Dat ik schelde met een dodelijke ziekte is al een tijdje geleden, ik deed het ja alleen ben er al ff mee gestopt. Lachen met iemand met down is ook wel een beetje erg vind je niet? Misshien niet als erg als schelden met een dodelijke ziekte alleen het staat wel op de lijst.
Let's get one thing out of the way.
I doubt you know who Robert Downey Jr. is.
He's an incredible actor who played the role of Tony Stark in Iron Man.
Robert Downey Jr. is his name. He isn't a down.
So Riley didn't laugh at people with down, he laughed at the name. You are much, much worse.


Stop trying to make Riley look like a bad guy because he's not. You are.
Y'all told someone to k themselves.
Y'all used an deadly illness as a swear word.
Y'all laughed at someone's sexuality.

I don't care if it was a "while ago".. it still happend.
 

Priley

Forum Professional
Jul 6, 2015
4,118
16,203
679
21
reprotland
Nou, je hebt een paar keer gezegd maar laat geen bewijs zien. Kan ik ook zeggen dat ik keiharde bewijzen tegen jullie heb. Ik noem het bluf. :)
Ik geloof best dat ze alles hebben opgenomen, maar niet dat ik lachte met mensen die down hebben want dat deed ik niet :) Ik lachtte met de naam van weetikveelwie (een idol van Riv)
 
  • Like
Reactions: Sweetenerera

Megaaa

Forum Veteran
Mar 4, 2015
8,124
6,655
409
25
East-Flanders, Belgium
Ik geloof best dat ze alles hebben opgenomen, maar niet dat ik lachte met mensen die down hebben want dat deed ik niet :) Ik lachtte met de naam van weetikveelwie (een idol van Riv)
Als ze het hebben opgenomen, zouden ze het al lang gepost. Want ze hebben bij alles een grote mond behalve voor een video te posten die ze toevallig opnamen.
 
  • Like
Reactions: Sweetenerera

Sweetenerera

Forum Professional
Jul 24, 2016
4,925
12,658
619
Dat ik schelde met een dodelijke ziekte is al een tijdje geleden, ik deed het ja alleen ben er al ff mee gestopt. Lachen met iemand met down is ook wel een beetje erg vind je niet? Misshien niet als erg als schelden met een dodelijke ziekte alleen het staat wel op de lijst.
Isn't it funny? You act as if Riley is this horrible human being for laughing at the name ''Robert Downey Jr.'', acting as if it's the end of the world...
Yes, I will admit that he did laugh the most, but guess what? You did the same thing.
So if you think Riley is a bad person for laughing at the name ''Robert Downey Jr.'', you are just as bad of a person.
I cut it down so people don't have to listen to a 10m conversation, if you in fact did record it, feel free to post the entire thing.
But you laughed at it just like Riley.
Now I'm not saying you're a bad person for doing so. It's a name. That's it. But if you keep calling Riley a bad person, you're just as bad, if not worse.
As I said, this of course isn't the full thing and Riley did laugh the most but that's not a secret. We both admitted it.


 
  • Like
Reactions: Megaaa and Priley

Keanu

Forum Veteran
Jan 5, 2017
2,878
10,794
524
20
Maastricht, the Netherlands
youtu.be
You did the same thing.
686EB6BE-BE37-494B-A8FB-1EB755D428ED.jpeg
 

matcha

Forum Veteran
Nov 15, 2016
2,817
6,159
464
Droptown
I don't understand dutch, but I think just about anybody with a thread of sense in them would understand what's going on. Gonna lock this before any more of this arguing continues. If you want to continue, do it in private and among yourselves. Or, if you like to take my advice, drop this whole argument. Its rather childish and escalated rather quickly.
 
Status
Not open for further replies.
Members Online

Team online

Latest profile posts

TheOrderOfSapphire wrote on Frontlane's profile.
💙
TheOrderOfSapphire wrote on Migratie's profile.
Happy Birthday:D
Reesle wrote on SalasmonkeGG's profile.
Thank you for the follow! :D
Pluisje wrote on Hoshi's profile.
💅🏼💅🏼💅🏼
Eli wrote on Fly☆Guy's profile.
Happy Birthday!!!
Top Bottom