Minecraft PC IP: play.cubecraft.net
Status
Not open for further replies.

Sweetenerera

Forum Professional
Jul 24, 2016
4,925
12,654
619
Eigenlijk kan ik het als een compliment zien wat je zegt. Want ik tryhard niet, dus je wilt eigenlijk zeggen dat ik goed ben. :D
You don't have to be good in order for you to be a tryhard..


I have a genuine question.. which editing program do you use? and don't worry, I'm not jealous, I won't download whatever editing program you use. Because I probably can't. Unless it's movie maker..
 
  • Like
Reactions: remio and Priley

Marieke2001

Forum Professional
Jul 2, 2015
4,115
15,516
679
Kij keh @Megaaa , ik weet niet wat je hiermee wilt bereiken maar laten we nu eens heel goed alles op een rijtje zetten ja.
Ieder zijn mening over het tryhard gedoe, maar ik zeg je heel eerlijk. Denk je dat ik zoveel speel en letterlijk zit te gespannen voor dit spel?
Het is niet dat je iets beter doet dat je meteen tryhard word genoemd. En bovendien 20 jarige, ik kan niet goed Engels, maar iedereen leert het meneer de volwassene tryhard. Je bent 20 en tryhard nog in dit spel? En dan zit je mij hier letterlijk uit te maken? Ik denk dat ik betere dingen heb te doen op 20 jarige leeftijd dan jij op de forums zit te zeggen dat anderen geen Engels kunnen. Ik ga ermee akkoord dat ik toxic ben. Maar dat tryhard gedoe is een mening. Ik kan ook over jou beginnen meneer de Megaaa, want ik probeer ook Engels, en als ik jou was he Megaaa, zou ik maar een beetje gaan verder leren voor een goeie job waar je mee verdient. Maar dat is dus niet van toepassing bij jou. Ik kan hier ook een hele bijbel over jou vertellen meneer de 20 jarige kneusje
Wat doe je nou stoer? Duidelijk kan je geen Engels en Nederlands want je gebruikt een persoonlijke aanval, wat not done is in een betoog, dit maakt jou juist alleen maar minder waardig en desperate om de discussie te winnen. Er zijn genoeg 20+ mensen die meer verdienen dan jij met het spelen van games hoor ;)
 

Megaaa

Forum Veteran
Mar 4, 2015
8,124
6,656
409
25
East-Flanders, Belgium
Kij keh @Megaaa , ik weet niet wat je hiermee wilt bereiken maar laten we nu eens heel goed alles op een rijtje zetten ja.
Ieder zijn mening over het tryhard gedoe, maar ik zeg je heel eerlijk. Denk je dat ik zoveel speel en letterlijk zit te gespannen voor dit spel?
Het is niet dat je iets beter doet dat je meteen tryhard word genoemd. En bovendien 20 jarige, ik kan niet goed Engels, maar iedereen leert het meneer de volwassene tryhard. Je bent 20 en tryhard nog in dit spel? En dan zit je mij hier letterlijk uit te maken? Ik denk dat ik betere dingen heb te doen op 20 jarige leeftijd dan jij op de forums zit te zeggen dat anderen geen Engels kunnen. Ik ga ermee akkoord dat ik toxic ben. Maar dat tryhard gedoe is een mening. Ik kan ook over jou beginnen meneer de Megaaa, want ik probeer ook Engels, en als ik jou was he Megaaa, zou ik maar een beetje gaan verder leren voor een goeie job waar je mee verdient. Maar dat is dus niet van toepassing bij jou. Ik kan hier ook een hele bijbel over jou vertellen meneer de 20 jarige kneusje
En heel eerlijk vind ik het eigenlijk wel leuk en grappig dat iedereen mij tryhard noemt. Terwijl ik letterlijk nooit meer speel, vakantiejob heb en zelf als ik tijd had 1.14 survival speelde. Maar jij weet letterlijk niks. Die video heb ik in 2 min. Opgenomen. En ik maak geen video's waar ik Nederlands praat en Engelse ondertiteling op geef. En trouwens, je hebt geen manieren dat je anderen zegt die geen Engels kunnen, ik doe wiskunde wetenschappen vriend dus ik denk dat mijn toekomst veel meer open ligt dan die van jou. Ik vind het echt grappig dat je mij tryhard noemt in deze video, maar geloof mij. NOOIT zul jij zo'n video kunenn maken als mij 20 jarige. @Megaaa
Eigenlijk kan ik het als een compliment zien wat je zegt. Want ik tryhard niet, dus je wilt eigenlijk zeggen dat ik goed ben. :D
Dit is je al eerder gezegd om alles in 1 bericht te zetten in plaats van je 'bijbel' te verdelen in 20 000 stukken. Dat ik 20 jaar ben en ik dit nog altijd tryhard maakt helemaal niks uit. Niet dat er een leeftijd staat op een spel. Er zijn ook nog gewoon oudere mensen die dit spel ook nog tryharden. Ik probeer ook Engels te praten en ik zeg ook niet dat ik het perfect kan, maar ik zie soms je zinnen en wauw je laat me ermee lachen. Eeen goede job vinden? Nah ik tryhard dit liever 24/7. Nee is grapje, maar ooit gehoord van hoge school? Ja daar ga ik deze oktober naartoe. Lekker games ontwerpen en dat soort dingen. Weet vrij wel zeker dat er daar een job voor open staat over 3 jaar. Ik? Een kneus? Dan heb je jezelf nog niet eens bezig gehoord.
Het is niet dat je iets beter doet dat je meteen tryhard word genoemd.
dus je wilt eigenlijk zeggen dat ik goed ben. :D
want NOOIT zullen jullie zo'n video kunnen uploaden. :D

Zit je T-shirt niet te strak? Want jeez je hebt nu wel een dikke nek hoor egotripper. xD

maar geloof mij. NOOIT zul jij zo'n video kunenn maken als mij 20 jarige. @Megaaa
Nee inderdaad ik zal nooit zo een video kunnen maken omdat ik ook zo'n tryhard video niet wil maken. Nogmaals dat is een MENING over je video. Want blijkbaar gebruik jij je ogen niet zo heel goed.

Ohn sorry, ik had de eerste 2 games genomen. Is dat beter? Ik wist toch niet dat je zo was. Kijk nog maar eens allemaal goed naar de video, want NOOIT zullen jullie zo'n video kunnen uploaden. :D
Want volgens jou heb ik een achterstand sorry, maar ik weet iets bijzonders van jou Meneer. Riley
Wat heb ik je gezegd om zo te reageren op de forums. Congratz je hebt je hele leve lang haat op de forums. :D

Dit is het laatste wat ik hierover ga zeggen want we beginnen nogal off-topic te gaan.
 

ImJoren

Novice Member
May 11, 2018
75
144
64
@Megaaa, ik schep niet op he vriend. Ik laat je alleen zien dat je dit niet kunt maken. Ik schep niet graag met mezelf op als je het wou weten. Je kent me niet eens. Maar ik zeg altijd, beter nog in de shirt passen dan er niet meer inpassen nietwaar? Ik weet niet maar jij begon over andere dingen die hier niks mee te maken hebben. Alleen als ik aan uw 'vrienden' van de hoge school zou laten zien wat jij upload lachen ze u wel uit. Dus idk wat je hiermee wilt bereiken, hater.
 
Last edited:

Megaaa

Forum Veteran
Mar 4, 2015
8,124
6,656
409
25
East-Flanders, Belgium
ik schep niet op he vriend. Ik laat je alleen zien dat je dit niet kunt maken. Ik schep niet graag met mezelf op als je het wou weten.
Tuurlijk niet. Daarom zeg je tegen Priley en mij dat we nooit zo een video kunnen maken. Komt best wel over dat je aan het opscheppen bent.

Maar ik zeg altijd, beter nog in de shirt passen dat er niet meer inpassen nietwaar?
Ok wtf. Dat is zelfs geen Nederlands.

Alleen als ik aan uw 'vrienden' van de hoge school zou laten zien wat jij upload lachen ze u wel uit. Dus idk wat je hiermee wilt bereiken, hater.
Kijk, als je kan lezen (wat je niet kan) zei ik dat ik pas oktober begin. Dus ik heb daar nog geen vrienden gemaakt. Hater? Ok je leest echt geen comments. Je leest gewoon de eerste zin en typt meteen je eerste gedachte, haat. Ik zei het bij elke comment dat ik geen haat geef op je. Ik ben ook niet degene die persoonlijk ging worden.
 

ImJoren

Novice Member
May 11, 2018
75
144
64
Sorry maar dit is om duidelijk te maken dat het niet alleen draait om haat. En ik had het niet tegen Priley, maar tegen jou lmao
 

Megaaa

Forum Veteran
Mar 4, 2015
8,124
6,656
409
25
East-Flanders, Belgium
Sorry maar dit is om duidelijk te maken dat het niet alleen draait om haat. En ik had het niet tegen Priley, maar tegen jou lmao
Laten we even terug kijken wat je tegen hem zei? Ok:
Ohn sorry, ik had de eerste 2 games genomen. Is dat beter? Ik wist toch niet dat je zo was. Kijk nog maar eens allemaal goed naar de video, want NOOIT zullen jullie zo'n video kunnen uploaden. :D
Want volgens jou heb ik een achterstand sorry, maar ik weet iets bijzonders van jou Meneer. Riley
Zozo alleen tegen mij hmm....
 

Sweetenerera

Forum Professional
Jul 24, 2016
4,925
12,654
619
You're acting as of you're the victim of this entire thing but you're not.
Deal with the fact not everyone likes you, alright. You're toxic. You're a tryhard. You can deny it all you want but you admitted it and we both know it.
 
D

Deleted member 347571

Guest
Aub rdjstark zwijg gewoon vriend wtf is je probleem lol je maakt echt problemen van niks kind en de rest die hier zo gaat haten snap ik ook ni echt lmao ga hem dm'en fz iedereen voelt zich zo veilig achter zijn scherm maar in het echt zeker niks durven ik keur Joren zijn gedrag niet goed maar Priley zal zeker ook wel wat gezegd hebben als ik Joren zijn reactie zie.. Ik kies geen kant ofzo maar sommige mensen hier zijn echt kleutertjes..

Geen vriendelijke groet
 
  • Like
Reactions: ImJunior

Sweetenerera

Forum Professional
Jul 24, 2016
4,925
12,654
619
Aub rdjstark zwijg gewoon vriend wtf is je probleem lol je maakt echt problemen van niks kind en de rest die hier zo gaat haten snap ik ook ni echt lmao ga hem dm'en fz iedereen voelt zich zo veilig achter zijn scherm maar in het echt zeker niks durven ik keur Joren zijn gedrag niet goed maar Priley zal zeker ook wel wat gezegd hebben als ik Joren zijn reactie zie.. Ik kies geen kant ofzo maar sommige mensen hier zijn echt kleutertjes..

Geen vriendelijke groet
Nobody even involved you into this drama.
Yes people say more behind a screen then irl. That's pretty much common knowledge at this point. Because I doubt ImJoren would tell someone they have to k themselves face to face.
But no, I'm the big bad wolf for saying MeAn tHiNGs oVer thE InTerNEt!!11!

What counts for me counts for you. You probably wouldn't be able to tell me what you just told me face to face.
 

ImJunior

Forum Expert
Jun 30, 2016
591
1,471
263
Belgium
www.cubecraft.net
Nobody even involved you into this drama.
Yes people say more behind a screen then irl. That's pretty much common knowledge at this point. Because I doubt ImJoren would tell someone they have to k themselves face to face.
But no, I'm the big bad wolf for saying MeAn tHiNGs oVer thE InTerNEt!!11!

What counts for me counts for you. You probably wouldn't be able to tell me what you just told me face to face.
En die begint alweer Engels te spreken, als iemand Nederlands antwoord tegen je en je spreekt zelf Nederlands antwoord dan ook ff in het Nederlands.
 

Megaaa

Forum Veteran
Mar 4, 2015
8,124
6,656
409
25
East-Flanders, Belgium
iedereen voelt zich zo veilig achter zijn scherm
Waar zit jij dan achter?

En die begint alweer Engels te spreken, als iemand Nederlands antwoord tegen je en je spreekt zelf Nederlands antwoord dan ook ff in het Nederlands.
We zijn vrij wat we willen doen. Als ze Engels wilt praten, dan doet ze dat toch? Het is niet dat ze naar jou moet luisteren.
 
Status
Not open for further replies.
Members Online

Team online

Latest profile posts

mojang nerf mobile players pls
Someone nerfed me because I can't find those hidden chests as easily anymore.. I won't stop trying tho >:c
help I haven't done ANYTHING I wanna do something:((((
Top Bottom