Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

nBas

Novice Member
May 31, 2017
217
107
74
22
The Netherlands
Hello reader of this topic,

I love playing with my friends and meet new people. I think its way better to put clans in CubeCraft, so you can chat with friends or people in your clan and play with them. You can put ranks in it like Owner, Officer, Member and more!

There will be a top 20 of the best clans with the best points and wins. I really hope this idea is going to get there soon :D


If you have any ideas, put them in comments!


Translates:

Hallo Leser,

Ich spiele gerne mit meinen Freunden und werde gern neue Leute kennen. Ich glaube clans sind viel besser, so können Sie mit Freunden oder Leuten in eurem Clan chatten und mit ihnen spielen. Sie können Reihen geben: Owner, Officer, Member.

Eine Top-20 der besten Clans mit den besten Punkten und siegen werden. Ich hoffe wirklich, dass diese Idee er kommt xD

Wenn Sie eine Idee haben sagen Sie dass bitte!


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hola lector,

Encanta jugar con mis amigos y conocer a gente nueva. Creo que su manera de poner lo mejor de clanes en CubeCraft, así que usted puede charlar con los amigos o con gente de tu clan y jugar con ellos. Puede poner filas en su clan. Como: Owner, Officer, Member

Habrá un top 20 de los mejores clanes con los mejores puntos y gana. Realmente espero que esta idea viene rápido: D

Si tienes ideas, ponerlas en los comentarios!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo lezer van dit onderwerp,

Ik hou ervan om met mijn vrienden te spelen en nieuwe mensen te ontmoeten. Ik denk dat clans in CubeCraft het nog leuker maakt, zodat je kunt chatten met vrienden of mensen in jouw clan en met hen spelen. Rangen heb je dan ook in je clan zoals: eigenaar, officier, lid en meer!

Er zal een top 20 van de beste clans met de beste punten en winsten. Ik hoop echt dat dit idee er snel komt :D

Als je nog opmerkingen of vragen hebt, zet het dan in de comments!






 
I have seen thus suggestion multiple times and I agree that this would be a pretty fun idea. There are already clans created by the players themselves who usually play with eachother, form party's and have simular usernames or skins. They can get ranks in discord but not in Cubecraft. Those clans could get way more possibilities if clans will get added to Cubecraft. So I agree:)
 
  • Like
Reactions: nBas

Fristey

Well-Known Member
Jan 20, 2017
794
1,291
128
19
My Head
Hello reader of this topic,

I love playing with my friends and meet new people. I think its way better to put clans in CubeCraft, so you can chat with friends or people in your clan and play with them. You can put ranks in it like Owner, Officer, Member and more!

There will be a top 20 of the best clans with the best points and wins. I really hope this idea is going to get there soon :D


If you have any ideas, put them in comments!


Translates:

Hallo Leser,

Ich spiele gerne mit meinen Freunden und werde gern neue Leute kennen. Ich glaube clans sind viel besser, so können Sie mit Freunden oder Leuten in eurem Clan chatten und mit ihnen spielen. Sie können Reihen geben: Owner, Officer, Member.

Eine Top-20 der besten Clans mit den besten Punkten und siegen werden. Ich hoffe wirklich, dass diese Idee er kommt xD

Wenn Sie eine Idee haben sagen Sie dass bitte!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hola lector,

Encanta jugar con mis amigos y conocer a gente nueva. Creo que su manera de poner lo mejor de clanes en CubeCraft, así que usted puede charlar con los amigos o con gente de tu clan y jugar con ellos. Puede poner filas en su clan. Como: Owner, Officer, Member

Habrá un top 20 de los mejores clanes con los mejores puntos y gana. Realmente espero que esta idea viene rápido: D

Si tienes ideas, ponerlas en los comentarios!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo lezer van dit onderwerp,

Ik hou ervan om met mijn vrienden te spelen en nieuwe mensen te ontmoeten. Ik denk dat clans in CubeCraft het nog leuker maakt, zodat je kunt chatten met vrienden of mensen in jouw clan en met hen spelen. Rangen heb je dan ook in je clan zoals: eigenaar, officier, lid en meer!

Er zal een top 20 van de beste clans met de beste punten en winsten. Ik hoop echt dat dit idee er snel komt :D

Als je nog opmerkingen of vragen hebt, zet het dan in de comments!





Ik denk dat dit onnodig is, clans vind ik zelf eerlijk niet erg fijn. de meeste doen stoer en gaan met ze alle op 1. Zou je het leuk vinden als bijna iedereen dezelfde naam heeft? Ik iniedergeval niet, en zou zelf eens een speciale naam kunnen bedenken.

- Fariss
 

nBas

Novice Member
May 31, 2017
217
107
74
22
The Netherlands
Ik denk dat dit onnodig is, clans vind ik zelf eerlijk niet erg fijn. de meeste doen stoer en gaan met ze alle op 1. Zou je het leuk vinden als bijna iedereen dezelfde naam heeft? Ik iniedergeval niet, en zou zelf eens een speciale naam kunnen bedenken.

- Fariss
Hoe bedoel je iedereen dezelfde naam heeft?
 

Jollier123

Member
Jul 9, 2017
76
31
18
20
This sounds like a really popular idea seeing as it has come up multiple times I really like the idea of clans in cubecraft and a really it would create a brandnew community to
 
  • Like
Reactions: nBas

MClicious

Well-Known Member
Jun 13, 2016
311
178
118
20
CT
+1 for me
Clans would be great and they would make online friends connect with each other more
There are already existing Clans in Cubecraft
So this would just make it easier to make a clan and control/maintain one
 
  • Like
Reactions: nBas

Gaaabb

Dedicated Member
May 2, 2017
595
1,529
188
20
Hello reader of this topic,

I love playing with my friends and meet new people. I think its way better to put clans in CubeCraft, so you can chat with friends or people in your clan and play with them. You can put ranks in it like Owner, Officer, Member and more!

There will be a top 20 of the best clans with the best points and wins. I really hope this idea is going to get there soon :D


If you have any ideas, put them in comments!


Translates:

Hallo Leser,

Ich spiele gerne mit meinen Freunden und werde gern neue Leute kennen. Ich glaube clans sind viel besser, so können Sie mit Freunden oder Leuten in eurem Clan chatten und mit ihnen spielen. Sie können Reihen geben: Owner, Officer, Member.

Eine Top-20 der besten Clans mit den besten Punkten und siegen werden. Ich hoffe wirklich, dass diese Idee er kommt xD

Wenn Sie eine Idee haben sagen Sie dass bitte!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hola lector,

Encanta jugar con mis amigos y conocer a gente nueva. Creo que su manera de poner lo mejor de clanes en CubeCraft, así que usted puede charlar con los amigos o con gente de tu clan y jugar con ellos. Puede poner filas en su clan. Como: Owner, Officer, Member

Habrá un top 20 de los mejores clanes con los mejores puntos y gana. Realmente espero que esta idea viene rápido: D

Si tienes ideas, ponerlas en los comentarios!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo lezer van dit onderwerp,

Ik hou ervan om met mijn vrienden te spelen en nieuwe mensen te ontmoeten. Ik denk dat clans in CubeCraft het nog leuker maakt, zodat je kunt chatten met vrienden of mensen in jouw clan en met hen spelen. Rangen heb je dan ook in je clan zoals: eigenaar, officier, lid en meer!

Er zal een top 20 van de beste clans met de beste punten en winsten. Ik hoop echt dat dit idee er snel komt :D

Als je nog opmerkingen of vragen hebt, zet het dan in de comments!




A very nice idea i will hope this will be add! I don't know if this 'idea' already is used on other servers but it is cool and new! Keep up the good work! Stay happy :)
-Gaaabb
 
  • Like
Reactions: nBas

nBas

Novice Member
May 31, 2017
217
107
74
22
The Netherlands
Er zijn al wat clans zoals time_4_noobs en NoMercyTryharder.

MAAR die clans zitten vol met mensen die je 5v1 in pvp games en de meeste clans worden ook toxic als je ze verslaat.
Ik snap je bericht, alleen ik denk niet dat clans op elkaar gaan schelden, maar er natuurlijk wel een strijdgevoel is. Ik zou bijvoorbeeld meer op mijn eigen clan letten, dan op andere
 
Members Online

Team online

Latest posts

Latest profile posts

marshduck11 wrote on Kloska's profile.
Happy birthday fellow duck!
Thjis wrote on Kloska's profile.
TimBDay.jpeg

Happy Bday Tim :)
Closing in on 30!
RobinDn wrote on ItzJqlmer's profile.
Happy Birthday!
Desiderata wrote on Hoshi's profile.
20240503_083859.jpg
Top Bottom