Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

Starfishunter

Member
Jul 15, 2017
22
17
3
20
Hello reader of this topic,

I love playing with my friends and meet new people. I think its way better to put clans in CubeCraft, so you can chat with friends or people in your clan and play with them. You can put ranks in it like Owner, Officer, Member and more!

There will be a top 20 of the best clans with the best points and wins. I really hope this idea is going to get there soon :D


If you have any ideas, put them in comments!


Translates:

Hallo Leser,

Ich spiele gerne mit meinen Freunden und werde gern neue Leute kennen. Ich glaube clans sind viel besser, so können Sie mit Freunden oder Leuten in eurem Clan chatten und mit ihnen spielen. Sie können Reihen geben: Owner, Officer, Member.

Eine Top-20 der besten Clans mit den besten Punkten und siegen werden. Ich hoffe wirklich, dass diese Idee er kommt xD

Wenn Sie eine Idee haben sagen Sie dass bitte!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hola lector,

Encanta jugar con mis amigos y conocer a gente nueva. Creo que su manera de poner lo mejor de clanes en CubeCraft, así que usted puede charlar con los amigos o con gente de tu clan y jugar con ellos. Puede poner filas en su clan. Como: Owner, Officer, Member

Habrá un top 20 de los mejores clanes con los mejores puntos y gana. Realmente espero que esta idea viene rápido: D

Si tienes ideas, ponerlas en los comentarios!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo lezer van dit onderwerp,

Ik hou ervan om met mijn vrienden te spelen en nieuwe mensen te ontmoeten. Ik denk dat clans in CubeCraft het nog leuker maakt, zodat je kunt chatten met vrienden of mensen in jouw clan en met hen spelen. Rangen heb je dan ook in je clan zoals: eigenaar, officier, lid en meer!

Er zal een top 20 van de beste clans met de beste punten en winsten. Ik hoop echt dat dit idee er snel komt :D

Als je nog opmerkingen of vragen hebt, zet het dan in de comments!





I agree but you could add a level system for your clan and fight other clans at your level!
 
  • Like
Reactions: nBas
Members Online

Team online

Latest profile posts

Reesle wrote on Zelfegor's profile.
Welcome to Official Cubecraft Forums!
Hope you enjoy yourself here :)
GiGaGekkies wrote on Hqteful's profile.
W moderator!
UncleSpect wrote on DuckL's profile.
Hello all staff tag xd
Uploaded my avatar into an Amazon logo!
Do you like my logo so far?
5A133C14-392C-4DB8-A7EB-76F1E5DBC829.jpeg
Infringement wrote on Mr Jii Gamer's profile.
Has anyone celebrated their birthday on a leap day? The leap day is February 29. I was born on leap day in 2008. Leap years affect to every 4 years of the waiting period.
Top Bottom