Minecraft PC IP: play.cubecraft.net
Status
Not open for further replies.

GreenIsBae

Well-Known Member
Aug 5, 2016
86
110
108
Belgium
Met jou engels en je kinderachtige gedrag weet ik gewoon al 100% zeker dat je niet 17 bent, wss ben je een kindje 13 ofzo lmao
Aha ja, zal zeker zo zijn wil je me zien mss? Ik denk dat ik ouder dan je ben. Kinderachtig gedrag moet je maar koppelen aan Sijpieboy de vorige thread werd gelockt voor een reden. Nu bewijs je dat je alleen maar om problemen zoekt..
 

GreenIsBae

Well-Known Member
Aug 5, 2016
86
110
108
Belgium
Ik weerleg hiermee alleen maar argumenten. Meer niet. Jammer dat jij jezelf omlaag ziet gaan door deze video, zegt toch wel wat. Idk wat Mitch hiervan denkt, maar zo worden jullie sowieso geen vriendjes met me, sorry man.
Ik wil ook geen vriendjes met je worden, vriendelijk zijn is de boodschap :D
Btw, je kon de thread richten naar die bepaalde persoon want je wilt hiermee alleen mitch verlagen. Ik ben ook mitch zijn bescherm hondje niet maar man je zoekt het wel echt waar..
Ik weet heel goed waarvoor dat je deze thread hebt gemaakt, je kan niet weigeren je wilt ons verkleinen of niet soms?
Ik had respect voor je man je hebt hierbij het tegendeel bewezen.
 

Despacito 2

Forum Professional
Dec 6, 2015
7,507
10,289
564
23
Aha ja, zal zeker zo zijn wil je me zien mss? Ik denk dat ik ouder dan je ben. Kinderachtig gedrag moet je maar koppelen aan Sijpieboy de vorige thread werd gelockt voor een reden. Nu bewijs je dat je alleen maar om problemen zoekt..
Psssst (hij is 14) just sayin
 

LVA071~Luc

Member
Jan 7, 2017
35
52
18
26
Aha ja, zal zeker zo zijn wil je me zien mss? Ik denk dat ik ouder dan je ben. Kinderachtig gedrag moet je maar koppelen aan Sijpieboy de vorige thread werd gelockt voor een reden. Nu bewijs je dat je alleen maar om problemen zoekt..
Ik ben 14 xd, maar ik denk dat ik nog steeds 2x zo slim ben lmao
 

GreenIsBae

Well-Known Member
Aug 5, 2016
86
110
108
Belgium
Ik ben 14 xd, maar ik denk dat ik nog steeds 2x zo slim ben lmao
Ja, mijn engels is idd niet zo goed ik geef het toe maar ik kan beter frans dan de meeste hier.
Ik verontschuldig me hierbij voor mijn slechte engelse formuleringen daarentegen 2x zo slim in wat? Ik ben geen dom ventje geloof me xD
 

GreenIsBae

Well-Known Member
Aug 5, 2016
86
110
108
Belgium
Ja en wrm weet je niet? In mijn geval kreeg ik mute omdat mitch mij bijna killde met brood en ik moest gapple eten en ik zei toen wauw 1gapple naar de ******. En de 2 de screen was omdak ik aan het typen was en een hacker killde me terwijl ik stacked was ik had geen tijd om gapp te eten. Ik heb me ook verontschuldigt voor mijn slecht gedrag in chat.
 

LVA071~Luc

Member
Jan 7, 2017
35
52
18
26
Ik vind het wel mooi dat die chaotic clan nooit iets positiefs heeft, maar zich alleen maar bij alles wat over hun gezegd word zichzelf probeert te verdedigen
 
  • Like
Reactions: Marieke2001

GreenIsBae

Well-Known Member
Aug 5, 2016
86
110
108
Belgium
Mitch schijnt me namelijk hard nodig te hebben, maar okay. Hij laat nog van zich horen op skype, wat ik prima vind :)
Maar wat heeft deze thread met Mitch te maken?
Niets jij betrok hem hierbij idk, en wat heeft deze thread met de Chaotic 'clan' te maken?
Dat was ook mijn vraag en jullie springen van onderwerp naar onderwerp en proberen altijd te eindigen met de mute paginas xd
 

LVA071~Luc

Member
Jan 7, 2017
35
52
18
26
Ja en wrm weet je niet? In mijn geval kreeg ik mute omdat mitch mij bijna killde met brood en ik moest gapple eten en ik zei toen wauw 1gapple naar de ******. En de 2 de screen was omdak ik aan het typen was en een hacker killde me terwijl ik stacked was ik had geen tijd om gapp te eten. Ik heb me ook verontschuldigt voor mijn slecht gedrag in chat.
Dus? Het blijft alsnog jou fout, en lmao dit is weer een verwijzing naar mijn post vlak voor die van deze lmaoooo
 

Sijpieboy

Dedicated Member
Jun 23, 2015
1,084
611
188
23
Somewhere in Holland
Ja en wrm weet je niet? In mijn geval kreeg ik mute omdat mitch mij bijna killde met brood en ik moest gapple eten en ik zei toen wauw 1gapple naar de ******. En de 2 de screen was omdak ik aan het typen was en een hacker killde me terwijl ik stacked was ik had geen tijd om gapp te eten. Ik heb me ook verontschuldigt voor mijn slecht gedrag in chat.
Claudje is geen hacker.
 

GreenIsBae

Well-Known Member
Aug 5, 2016
86
110
108
Belgium
Claudje is geen hacker.
Claudje, heeft me al gekilled samen met hacker. 2 teamen met 3 bhop hackers en mij killen toen ik dia was want ze gaf hun de opdracht + ze schold me uit maar ik liet haar gaan en deed niets..
Want ik ben in assi om te spelen en plezier te hebben en niet om dood te gaan door 3 b hoppers die afgestuurd werden door haar. Soms moet je de verdere story hierachter ook weten maar toch ik had geen enkele recht om haar die bepaalde ziekte toe te wensen. Mijn excuses daarvoor
 
Status
Not open for further replies.
Members Online

Team online

Latest profile posts

CubeT0ch wrote on savina875's profile.
Thanks for the follow to I guess.
lyxda wrote on savina875's profile.
ty for the follow (˶ᵔ ᵕ ᵔ˶) ♡
vPhaseAsu wrote on Frontlane's profile.
1713905163373.png
TheOrderOfSapphire wrote on Baploon's profile.
Happy Birthday!:D
ninjaaleen wrote on qKhalidd's profile.
hi
Top Bottom