Minecraft PC IP: play.cubecraft.net
Jul 19, 2017
10
5
9
Hey,
I want to buy a iron rank and then a get the message Willapi Payment blocked!
Ik send a mail to that, and it say: you need to send your ID/Creditcard and i dont want that!

Thanks,
Ryan de Ruiter
 
Jul 19, 2017
10
5
9
hey,
Ik wou een iron rank kopen, en toen stond er dat het betalings syteem geblokeerd is voor mij ik probeerde mijn creditcard nummer in te voeren en toen kwam dat( er is niks mis met mijn creditcars ff () ) ik hoop dat je hier wat aan hebt!
 
hey,
Ik wou een iron rank kopen, en toen stond er dat het betalings syteem geblokeerd is voor mij ik probeerde mijn creditcard nummer in te voeren en toen kwam dat( er is niks mis met mijn creditcars ff () ) ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Probeer een van de volgende betalings opties (credit/debit card) te gebruiken: VISA, MasterCard, AMERICAN EXPRESS, mint, paysafecard, iDEAL of bank transfer.
Dit zou moeten werken.
Veel succes:)!
 
  • Like
Reactions: Itz_RyantjuhhNL
Jul 19, 2017
10
5
9
Probeer een van de volgende betalings opties (credit/debit card) te gebruiken: VISA, MasterCard, AMERICAN EXPRESS, mint, paysafecard, iDEAL of bank transfer.
Dit zou moeten werken.
Veel succes:)!

Maar ik kom nu niet meer in het betalings syteem dus :(
ik heb al een mail naar hun gestuurd en ik moet nu mijn Id (en) creditcard daar moet ik foto's van maken en naar hun sturen, en daar begin ik niet aan!
 

Troublesomee

Forum Veteran
Feb 6, 2016
2,888
4,146
404
Maar ik kom nu niet meer in het betalings syteem dus :(
ik heb al een mail naar hun gestuurd en ik moet nu mijn Id (en) creditcard daar moet ik foto's van maken en naar hun sturen, en daar begin ik niet aan!
Ik advisser je om dat ook niet te doen. Als je een anit-virus hebt, probeer hem dan tijdelijk uit te schakelen, het kan namelijks daar aan liggen.
Lukt het nog steeds niet? Probeer dan eventjes met een andere wifi te verbinden en/of je router te restarten, helpt dit allemaal niet? Dan zal ik voor je verder kijken op het internet.
 
Jul 19, 2017
10
5
9
nee, nog steeds hetzelfde ethernet geprobeerd ander wifi-netwerk geporbeerd en niks werkt :(
normaal doet mijn creditcard het wel!


upload_2017-9-30_19-25-6.png
 

Attachments

  • upload_2017-9-30_19-24-10.png
    upload_2017-9-30_19-24-10.png
    59.8 KB · Views: 85
Jul 19, 2017
10
5
9
hey,
ik heb dus een mintprepaid card voor 20 EURO gekocht en het werkt gewoon niet!!!!!!!!!!!!!!!

ik heb dus 20 EURO uitgegeven voor helemaal niks!
 
Members Online

Team online

Members online

Latest posts

Latest profile posts

Reesle wrote on Zathelas's profile.
Late Happy Birthday! 🎂
Reesle wrote on Basketman's profile.
Late happy birthday! Hope it was very good! 🎉🏀
yeoxuhang wrote on Basketman's profile.
I'm late but anyway Happy birthday!
UncleSpect wrote on Zrqii's profile.
thanks for the follow!
Capitan wrote on Deann's profile.
♥️
Top Bottom