Minecraft PC IP: play.cubecraft.net
Status
Not open for further replies.

gideon030

Member
Sep 10, 2017
2
1
3
21
Geachte Cubecraft, Ik Gunther Groeneveld (De ouder van Gideons account) Wil even wat uitleggen.
Ik heb nog een zoon Jordi toen Gideon aan het werk was zat Jordi achter Gideon zijn computer en heeft Minecraft gespeeld en een Hacked Client gedownload en op u server gebruikt. En Gideon was echt helemaal in shock toen er stond dat hij Geband was. Toen zagen we dat er een optie was om een Unban aan te vragen dus daarom dit. Jordi heeft spijt dat hij een Hacked Client op u server heeft gebruikt, Maar nu zit Gideon met een probleem. Het zou top zijn als u/jullie het account van Gideon kunnen Unbannen. Met vriendelijke groet, Gunther Groeneveld.
PS: Dat Gescheld etc was Jordi Groenveld ook dus ik heb hem daar even op aangesproken en hij biedt zijn excuus aan Dutchie. En Appeals zijn op door dom antwoord van Jordi.
 
  • Like
Reactions: Vreeself
L

Lightning McQueen

Guest
interesting suggestion but is it about blockwars i dont know
 

Vreeself

Well-Known Member
Feb 22, 2017
398
273
138
21
Belgium
www.youtube.com
Je kan de moderator die je gebanned heeft contacteren @zDutchie , maar ik zie dat het al de 2de keer is dat je gebanned bent en dat betekend permanent.
In de regels https://www.cubecraft.net/threads/official-rules.134453/ staat duidelijk dat hacken verboden is.
Je ban is compleet terecht, een ander account gebruiken mag ook niet. zo staat het ook in de regels.

EDIT: Ik geloof persoonlijk niet dat jij een van de ouders van gideon bent, het excuus dat de broer aan het hacken was is een veel voorkomend excuus. Staff members trappen hier niet zo maar meer in . Goed geprobeerd zou ik zeggen.
 

Jackelele

Well-Known Member
Apr 14, 2017
425
888
123
23
United Kingdom
jackelele.co.uk
Hoi, Je moet je appeal sturen op onze site: https://appeals.cubecraft.net/ en het is de verantwoordelijkheid van de eigenaar van het account en wat er mee gebeurd. Hij zou een appeal kunnen maken en de waarheid uit te leggen van wat er is gebeurd zodat onze staff het verder kan regelenen. Alhoewel liegen of een nep verhaaltje maken zorgt er niet voor om unbanned te worden. Veel geluk en Bedankt.

Je kan ook een gesprek beginnen met @zDutchie met betrekking tot jou ban.


Locked.
 
Status
Not open for further replies.
Members Online

Team online

Members online

Latest profile posts

SoldierIYI wrote on Capitan's profile.
Yoo best admin <3
iTz1Hamood wrote on Muhh's profile.
Hii agai, thanks for accepting report..
For the 3rd time. Have a great day 🤍!
TheOrderOfSapphire wrote on Desiderata's profile.
Hello how are you doing today?:D
I just played two hours of Fnaf Four and it was so scary. I got bribed to do it and it was an experience (I really don't want to do that game ever again.)
BicolourSine41 wrote on UncleSpect's profile.
hi!
Top Bottom