Minecraft PC IP: play.cubecraft.net
Ik heb een hele lang tijd geleden.
wou ik voor een vriend iron rank halen
alleen had ik die rank op mijn eigen minecraft naam gezet vervolgens had ik iron rank maar ik had emerald rank. vervolgens kocht ik weer emerald omdat ik niet de tijd wou nemen. omdat dat toen in die tijd niet goed geregeld was in de store. het is iets van een jaar geleden gebeurd alleen zou graag een emerald willen op mijn minecraft account die ik nu heb MCname: Bariss. Als het goed is kunnen de owners kijken welke transacties er staan op welke bankrekening en op welke mcnaam dus ik hoop dat dit geregeld kan worden want ik ben mijn geld kwijt.
 

Keanu

Forum Veteran
Jan 5, 2017
2,879
10,795
524
20
Maastricht, the Netherlands
youtu.be
Ik heb een hele lang tijd geleden.
wou ik voor een vriend iron rank halen
alleen had ik die rank op mijn eigen minecraft naam gezet vervolgens had ik iron rank maar ik had emerald rank. vervolgens kocht ik weer emerald omdat ik niet de tijd wou nemen. omdat dat toen in die tijd niet goed geregeld was in de store. het is iets van een jaar geleden gebeurd alleen zou graag een emerald willen op mijn minecraft account die ik nu heb MCname: Bariss. Als het goed is kunnen de owners kijken welke transacties er staan op welke bankrekening en op welke mcnaam dus ik hoop dat dit geregeld kan worden want ik ben mijn geld kwijt.
Cubecraft doet geen rankstransfers meer, sorry.
 

remio

Forum Professional
Sep 18, 2016
5,619
17,063
689
The Netherlands
www.youtube.com
Ik heb een hele lang tijd geleden.
wou ik voor een vriend iron rank halen
alleen had ik die rank op mijn eigen minecraft naam gezet vervolgens had ik iron rank maar ik had emerald rank. vervolgens kocht ik weer emerald omdat ik niet de tijd wou nemen. omdat dat toen in die tijd niet goed geregeld was in de store. het is iets van een jaar geleden gebeurd alleen zou graag een emerald willen op mijn minecraft account die ik nu heb MCname: Bariss. Als het goed is kunnen de owners kijken welke transacties er staan op welke bankrekening en op welke mcnaam dus ik hoop dat dit geregeld kan worden want ik ben mijn geld kwijt.
Start een conversatie met @Joe Henry
(BTW wees duidelijker)
 
Last edited by a moderator:

Keanu

Forum Veteran
Jan 5, 2017
2,879
10,795
524
20
Maastricht, the Netherlands
youtu.be
A long time ago, I wanted to buy a ironrank for my friend, but I buyed the rank on my own minecraftaccount. Later on, I upgraded my rank to emerald. Again later on, I buyed again the emerald rank again, because I didn't want to take the time, because the store wasn't well organised. (I don't get what he wants to say, but this is what he sais in Dutch) It happened all a year ago and I want a rank on the account I have nowadays. mcname: Bariss. If it is allright, owners can see what transaction there where and on which bancaccount +mcname. Hopefully this can become reality, if not, I lost my money.
@Demiro16 :)
 

BillyBob

Member
Dec 10, 2016
2
1
3
38
No, do you know why?
If you buy something with paypal, you can 'delete' your transaction to get your money back!
If you're bored of your rank, you can get your money back and you bought your rank for free!
That why

Then how can I get a rank
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: remio

Buuuddy

Forum Expert
Mar 31, 2016
1,893
5,627
344
Then how can I get a rank
There are multiple ways to purchase items from our store. It supports payment methods such as Visa, MasterCard, AmericanExpress, Mint, iDeal, PaySafe, et cetera, along with local payment methods.
 
  • Like
Reactions: remio
Members Online

Members online

Latest profile posts

TheOrderOfSapphire wrote on ii6xxq's profile.
welcome to the forums! I hope you will have a nice stay here:D
This is YOUR daily dose of facts #41-
The moon has moonquakes, which are kind of like the earthquakes on the Earth, but weaker.
Basketman wrote on Eli's profile.
Favourite how to tame a dragon movie, shoot.
Reesle wrote on ii6xxq's profile.
Welcome to the Official Cubecraft Forums!! Hope you enjoy your stay :)
Reesle wrote on Lucaatjee's profile.
Happy Birthday! 🎈
Top Bottom