Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

user947836

Novice Member
Aug 24, 2017
222
167
59
Ik heb een idee.
Er komt een politie rank en dan kan je in elk potje joinen in gamemode 3 (spectator rank). Dus als er dan mensen zijn die teamen kan je ze gewoon reporten. Verder heeft iemand met de politie rank toegang tot het command /report [naam] [reden].
Zo kan je makkelijker spelbrekers punishen.
 
  • Like
Reactions: Vqzi

remio

Forum Professional
Sep 18, 2016
5,621
17,072
689
The Netherlands
www.youtube.com
Ik heb een idee.
Er komt een politie rank en dan kan je in elk potje joinen in gamemode 3 (spectator rank). Dus als er dan mensen zijn die teamen kan je ze gewoon reporten. Verder heeft iemand met de politie rank toegang tot het command /report [naam] [reden].
Zo kan je makkelijker spelbrekers punishen.
Nee, ik vind het geen goed idee, omdat er mensen zijn die er misbruik van gaan maken.
Wil je meer specifiek zijn?
Hoe krijg je hem?
Ik denk dat we gewoon moeten doorgaan met reporten en het bannen aan Moderators en hoger moeten overlaten.
 

Steve_PG-=-NL

Novice Member
Oct 8, 2017
438
205
58
21
The Netherlands
Ik heb een idee.
Er komt een politie rank en dan kan je in elk potje joinen in gamemode 3 (spectator rank). Dus als er dan mensen zijn die teamen kan je ze gewoon reporten. Verder heeft iemand met de politie rank toegang tot het command /report [naam] [reden].
Zo kan je makkelijker spelbrekers punishen.
Hallo,

Mij lijkt het best wel een goed idee, maar waarom heb je er een rank voor nodig? Mij lijkt het handiger dat mensen gewoon potjes kunnen joinen in spectator mode. En dan via de manier reporten hoe het nu is.

Groetjes,
Steve
 
  • Like
Reactions: Woutvde17

remio

Forum Professional
Sep 18, 2016
5,621
17,072
689
The Netherlands
www.youtube.com
Hallo,

Mij lijkt het best wel een goed idee, maar waarom heb je er een rank voor nodig? Mij lijkt het handiger dat mensen gewoon potjes kunnen joinen in spectator mode. En dan via de manier reporten hoe het nu is.

Groetjes,
Steve
Hoezo als spectator?
Ik vind dit echt geen goed idee aangezien dan iedereen popo gaat spelen om die rank te krijgen.
 

BigGamingWolf

Well-Known Member
Feb 6, 2016
158
80
108
20
in your closet
ik zou het ten eerste in engels schrijven, en ten 2e, het is wel een ok idee, maar alleen potjes kunnen joinen met spectator mode, en maar 2 extra spectators per potje, of meerdere, afhangend van hoeveel spelers.
 

Cynamooo

Forum Veteran
Aug 26, 2015
2,659
6,336
463
22
I don’t think people should have the opportunity to have that kind of rank. It doesn’t make any difference at all than playing the game normally, and even if you die you can spectate. Remember that there are a lot of people who report rulebreakers, teamers included, so if you’re alive in a game, and you see a team on the other side of the map, you might not be the only one who’s recording and want to report the players. A good communication between other players is also great to have, as it will help you out with a lot of problems. We also have a big and great staff team who keep and eye out for every single rulebreaker, so there’s no need to add a rank like this.
 

PuDDingMaSter

Well-Known Member
Jun 13, 2016
106
45
103
21
behind you
Ik vind dat een goed idee. Het zal ervoor zorgen dat hackers makkelijker worden verbannen en meer vertrouwen hebben om in die spelers te worden toegelaten
 
  • Like
Reactions: remio

Vqzi

Well-Known Member
Aug 24, 2017
169
503
79
Het lijkt mij een heel goed idee. Dat is veel makkelijker en de Mods hebben dan minder werk. Voor de Mods is het misschien niet zo leuk. Je kan dan solliciteren via de forums en dan als je door gelaten word krijg je een gesprek met iemand van het Management. Alleen hoe wil je dan dat mensen met deze rank in gamemode 3 (spectator mode) komen? Ook /report [Player name] [Reden] lijkt mij heel handig. Super leuk idee!!
 

user947836

Novice Member
Aug 24, 2017
222
167
59
Het lijkt mij een heel goed idee. Dat is veel makkelijker en de Mods hebben dan minder werk. Voor de Mods is het misschien niet zo leuk. Je kan dan solliciteren via de forums en dan als je door gelaten word krijg je een gesprek met iemand van het Management. Alleen hoe wil je dan dat mensen met deze rank in gamemode 3 (spectator mode) komen? Ook /report [Player name] [Reden] lijkt mij heel handig. Super leuk idee!!
Ja ik denk hetzelfde. Misschien ook met het command /spectate [game]. Ja, dat kan wel handig zijn.
 
  • Like
Reactions: Vqzi

Vqzi

Well-Known Member
Aug 24, 2017
169
503
79
Ja ik denk hetzelfde. Misschien ook met het command /spectate [game]. Ja, dat kan wel handig zijn.
Dat kan wel. Misschien is het een idee als je /spectate doet dat er dan een gui (menu) opent en dan kan je een game kiezen.
 

user947836

Novice Member
Aug 24, 2017
222
167
59
Dat kan wel. Misschien is het een idee als je /spectate doet dat er dan een gui (menu) opent en dan kan je een game kiezen.
Ja zo kan je makkelijker in een game komen en hackers en teamers opsporen, het lijkt mij wel een goede rank voor de server. Zo kunnen de spelers makkelijker rulebreakers punishen. Je moet wel te vertrouwen zijn.
 

Troublesomee

Forum Veteran
Feb 6, 2016
2,888
4,146
404
Er was eerst een command /report. Deze is uit de server gehaald omdat er heel veel valse reports binnen kwamen. Ook was het veel te veel werk voor alle staff members. Een poitie rank is ook geen goed idee omdat Cubecraft daar mods/moderators voor heeft. Om regel brekers te stoppen heeft Cubecraft geen command meer maar een report site. Dit is veel makkelijker voor alle staff members en het kost veel minder tijd om de regel brekers te vinden en te straffen. Er is, zoals Cynaboo heeft gezegt, een groot staff team de het oog houd op alle regel brekers. Dus nee, deze command gaat alleen maar voor verwarring zorgen en het kost het staff team veel meer tijd dan dat het via de report site kost.

For the English peeps:
They had a /report command before. The command has been removed because a lot of people abused it. There were also a lot of false reports. It took staff members way to much time. It's overall not a good idea to have this rank considering Cubecraft got mods/moderators for it. To stop and punish the rule-breakers, there's no command but a report site. This is more efficient and it doesn't take a lot of time. There is, as Cynabooo said, a big staff team that keeps an eye on the players. So no, this command will only cause confusion and it will take a lot of time.

He suggested the command /report. He also recommended Cubecraft to add a special rank for players who are excited in spectating random games to stop rule-breakers.
 
Members Online

Team online

Latest profile posts

HyperPal wrote on Ge1ster's profile.
Noot
Matriox wrote on Dreamer's profile.
1715192346078.png
Eli wrote on HyperPal's profile.
Oh hi HyperPal!!! How you doing? Its been a while, thanks for the follow btw!
If anyone knows a work around the "You need to authenticate to Microsoft services" thingy for banned regions on Bedrock edition, hmu please I beg you :<
I love the fire bundle so much!:D
Screenbits 2024-05-08_183234.png
Screenbits 2024-05-08_183253.png
Top Bottom