Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

Moet bij het voten voor cube, een reward zitten?


  • Total voters
    4

Timmehhh

Dedicated Member
Mar 14, 2016
39
551
163
Hallo allemaal!

Het lijk me weer leuk/handig dat als je voor de server vote, dat je iets van een reward krijgt!
Dit is vooral handig voor de beginnende spelers die weinig punten hebben.
Het gaat hier om de vote in de chest in de lobby.
Vroeger was dit al zo, maar is weggehaald en ik heb geen idee waarom!

Voorbeeld:

Vote = Thanks for voting! Reward: 50 points.


Wat mij ook leuk lijkt is, dat je als je vote in een game, bijvoorbeeld, Day,Night etc..
En Basic,Normal, Overpowered, Dat je dan 1 exp erbij krijgt.

Bye.
 

Fristey

Well-Known Member
Jan 20, 2017
794
1,291
128
19
My Head
Ik zelf weet ook niet waarom het is weggehaald maar daar zullen redenen achter zitten, het zou een kleine toevoeging zijn om 50 points te kunnen krijgen, en je tweede idee vind ik niet echt nodig want je vote voor iets wat je wilt, dan is het niet echt nodig om een prijsje te krijgen van 1 xp..
 

GeldHaftige

Dedicated Member
May 4, 2017
2,500
1,552
228
25
Belgium
De reward die je eerst kreeg bij het voten, een cubelet, is verwijderd, omdat het zogezegd tegen de EULA was. Als je het mij vraagt, is dit niet tegen de EULA. Iedereen kan voten dus dan zou dit niet tegen de EULA zijn.

50 points vind ik best wel veel om te krijgen bij het voten. Ik zou experience geven als iemand vote. Als Cubecraft experience weggeeft bij het voten is dit zeker niet tegen de EULA.

Dat ranks xp krijgen als je ze voten is zeker niet tegen de EULA. Ik vind dit dan ook een goed idee!
 
  • Like
Reactions: D0RIAN and Timmehhh

Ducky

Forum Professional
Dec 31, 2015
4,700
6,709
559
22
The Netherlands
Het lijk me weer leuk/handig dat als je voor de server vote, dat je iets van een reward krijgt!
Dit is vooral handig voor de beginnende spelers die weinig punten hebben.
Het gaat hier om de vote in de chest in de lobby.
Vroeger was dit al zo, maar is weggehaald en ik heb geen idee waarom!

Voorbeeld:

Vote = Thanks for voting! Reward: 50 points.
Ik ben het helemaal met je eens om de rewards voor het voten terug te doen. Het was verwijderd omdat het tegen de EULA was, maar nu is het dus niet meer tegen de EULA.


Wat mij ook leuk lijkt is, dat je als je vote in een game, bijvoorbeeld, Day,Night etc..
En Basic,Normal, Overpowered, Dat je dan 1 exp erbij krijgt.
Ik vind dit geen goed idee. Je vote omdat je die specifieke chest type wil spelen en omdat je in die specifieke tijd van de dag wil spelen. Daar moet je niet voor beloond worden.
 
Members Online

Team online

Latest profile posts

8 years on the forums!
Otherworld wrote on RobinDn's profile.
Thank you for the follow!
UncleSpect wrote on GiGaGekkies's profile.
You are amazing <3
GiGaGekkies wrote on Ferrcho's profile.
Ola! Happy Birthday! :)
GiGaGekkies wrote on Roxlad's profile.
Happy Birthday <3
Top Bottom