Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

Meer Nederlandse Meems?


  • Total voters
    29
Status
Not open for further replies.

Komodо

Forum Professional
May 29, 2015
5,488
17,965
689
22
Amersfoort, The Netherlands
www.cubecraft.net
Wij, @WannabePolice2 , @Finixly , @Marieke2001 en mijzelf van de Commissie der Nederlandse Nationaliteit, spreken ons tezamen uiterst betreuringswaardig uit over de hiaat aangaande Nederlandse “racistische plaatjes voor niet-witte mensen” alias meems.

Wij veronderstellen dat de anglicalisering niet ten goede komt bij de juvenale gradatie. Omtrent deze sinistere gang van zaken, die de facto niet voldoet aan onze doelstellingen, concluderen wij dat dit ten grondslag ligt aan de de-neerlandisering.

Onze commissie heeft, achter gesloten deuren, een proefondervindelijk onderzoek geïnitialiseerd dat de waarnemingen ontegenzeglijk ondersteund. Desbetreffend is er bijeengekomen om een petitie te realiseren die hoogstwaarschijnlijk de probleemstelling zal solveren en desgevraagd de neerwaartse spiraal ongedaan zal maken. Dit alles ten overstaan van de toekomst van alle in ogenschouw nemende neerlandici.

Gratitudinis pre cautionis,

Comité der Nederlandse Nationaliteit
 

Keanu

Forum Veteran
Jan 5, 2017
2,878
10,794
524
20
Maastricht, the Netherlands
youtu.be
Beste commissie,

ten eerste danken wij u voor de reeds overhandigde petitie. De initiatieven vanuit het volk is het hart van ons democratische land.
Ik kan u met vreugde vertellen dat wij na een discussie zeer positief staan tegenover uw voorstel. Omdat uw voorstel zo veel steun had vanuit het volk en wij er zeer positief over zijn, hebben wij besloten om tot actie over te gaan en uw idee werkelijkheid gaan maken.
 
Last edited:

Buuuddy

Forum Expert
Mar 31, 2016
1,893
5,627
344
Geachte Noorderburen

Met verbouwereerd misnoegen moet ik duiden op een taalkundige flater in de aanvankelijke mededeling. In de afsluitende paragraaf, meer specifiek op den ende van haar laatste zin, tevens ook het laatste woord daarvan, hoort het vervoegde werkwoord van ‘ondersteunen’ op een ‘t’ te eindigen. Dit is in strijd mij de huidige, helaas incorrecte schrijfwijze die u gepubliceerd had.

Curieus dat een Belg dat moet opmerken.

Educatieve groetjes xx
 

Komodо

Forum Professional
May 29, 2015
5,488
17,965
689
22
Amersfoort, The Netherlands
www.cubecraft.net
Geachte Noorderburen

Met verbouwereerd misnoegen moet ik duiden op een taalkundige flater in de aanvankelijke mededeling. In de afsluitende paragraaf, meer specifiek op den ende van haar laatste zin, tevens ook het laatste woord daarvan, hoort het vervoegde werkwoord van ‘ondersteunen’ op een ‘t’ te eindigen. Dit is in strijd mij de huidige, helaas incorrecte schrijfwijze die u gepubliceerd had.

Curieus dat een Belg dat moet opmerken.

Educatieve groetjes xx
Hoogachtende Zuiderbuur,

Met volkomen onvermengde precisie heeft u ons geduid op de door u gedemarqueerde euvel. Een ganse misstap. Desalniettemin doet dit voorval ons standpunt thans intensiveren: de Nederlandse onderkenning verloedert. Juist door het streven van ons comité zullen soortgelijke onnauwkeurigheden minder frequent
passeren.

Dank voor uw verstandhouding,

Comité der Nederlandse Nationaliteit
 

Keanu

Forum Veteran
Jan 5, 2017
2,878
10,794
524
20
Maastricht, the Netherlands
youtu.be
Geachte Noorderburen

Met verbouwereerd misnoegen moet ik duiden op een taalkundige flater in de aanvankelijke mededeling. In de afsluitende paragraaf, meer specifiek op den ende van haar laatste zin, tevens ook het laatste woord daarvan, hoort het vervoegde werkwoord van ‘ondersteunen’ op een ‘t’ te eindigen. Dit is in strijd mij de huidige, helaas incorrecte schrijfwijze die u gepubliceerd had.

Curieus dat een Belg dat moet opmerken.

Educatieve groetjes xx
zorg eerst maar voor een regering, dan pas heb je recht van spreken xo
 

Finixly

Forum Expert
Jun 17, 2018
1,717
9,061
384
18
Beverly Hills
Geachte compagnon,

Bij deze wil ik tevoren signaleren dat ik, mede-grondlegger van de Commissie der Nederlandse Nationaliteit, dit een magnifiek verzoekschrift vind! Mijn uiterste beleefdheidsbetuiging voor het construeren van het herstel van de meems (racistische plaatjes over niet witte mensen, ook gezien als ''grappig'' voor de jeugd), en dat u dit fatsoenlijk en tevredestellend hebt geageerd.

Hierbij neem ik de integrale toerekeningsvatbaarheid op van deze dispositie. Hierbij vertrouw ik op de algehele determinatie van het bestuur, en anticipeer ik op de adequaate accreditatie.

Bijgaand worden er sedert meer meems uit het vaderland, Nederland, gefabriceerd. Dit heeft onder anders inhoud als de befaamde maarten meems, en de meems over de heer, en tevens tevredenstellende kompaan, Roy Beszelsen (1997).

Mijn erkentelijkheid voor het inzien.
 
Last edited:

Fesa

Quality Assurance
Team CubeCraft
🧪 Quality Assurance
💌 Customer Support
Oct 17, 2016
1,505
4,041
349
Yoitsu
Pronouns
She/Her
Beste,

Na het lezen en grondig bestuderen van uw vermelding van problemen ter media Cubecraft Forums. Ben ik tot de spijtige conclusie gekomen dat door gebruike van de meer mooie kant van het spectrum van de Nederlandse taal u een verminderd doelpubliek heeft gevonden. Dit zorgt voor een groot verlies in effectiviteit van uw bericht. Het zij zo dat uw bericht enige waarheid omvat, deze woorden zouden in mijn gedachtegang naar de wijde wereld verstuurd moeten worden. Wel heb ik ten grote gunsten te weten gekomen dat er een Comité der Nederlandse Nationaliteit bestaat, wel ben ik ten grootte curiositeit of deze comité ook de Vlaams taligen van der Belgen deze comité ook kunnen betreden zonder enig probleem. Ik ben op de hoogte van enige spanning tussen beide landen door gebeurtenissen toen de tijd nog minder ver was van de Big Bang desalniettemin denk ik dat een mooie samenwerking tot stand kan gebracht worden! Ik sta te popelen voor een antwoord!

Hoogachting,
Fesa
 

Basketman

Forum Expert
Jan 28, 2015
804
2,594
388
24
Belgium
Beste Belgen en Nederlanders

Ik eis een toekomst waar wij samen leven als 1 natie. Wij moeten tonen aan de buurlanden dat ze niet met ons moeten sollen. Onze taal is superieur en dat zijn wij ook. Samen nemen wij de wereld over!

Ik hoop dat jullie je niet meer gaan laten behandelen als schapen die braaf luisteren naar hun herder.

1 Natie 1 volk!


Hoog geachte groeten van een bezorgde gebuur.
 
Status
Not open for further replies.
Members Online

Members online

Latest profile posts

TheOrderOfSapphire wrote on Frontlane's profile.
💙
TheOrderOfSapphire wrote on Migratie's profile.
Happy Birthday:D
Reesle wrote on SalasmonkeGG's profile.
Thank you for the follow! :D
Pluisje wrote on Hoshi's profile.
💅🏼💅🏼💅🏼
Top Bottom