Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

KjoepKraft_

Member
May 16, 2017
54
15
24
21
ik heb een goed idee voor een nieuwe trail.
als je gras sloopt komt er ook een sorrt groen partecol vanaf.
het zou leuk zijn dat je die boven je hooft kan doen net zoals andere trail's zoals dj trail of heart trair
 

Gaaabb

Dedicated Member
May 2, 2017
595
1,529
188
20
ik heb een goed idee voor een nieuwe trail.
als je gras sloopt komt er ook een sorrt groen partecol vanaf.
het zou leuk zijn dat je die boven je hooft kan doen net zoals andere trail's zoals dj trail of heart trair
Waarom niet? het zou wel grappig zijn als het wordt toegevoegd! :P
 

ItsDavey_

Forum Expert
Nov 23, 2014
2,038
2,898
338
21
the Netherlands
Jazeker, ik zou graag nieuwe en meer trails willen zien. Als de vanity update komt! Maar ik zou de particle dan wel gewoon doen, dat het een ook is als je niet over gras loopt. Overigens lijkt het best veel op de slime trail, maar dan is deze donkerder.
Maar ik vind het idee leuk! +1 ;)
 

Fristey

Well-Known Member
Jan 20, 2017
794
1,291
128
19
My Head
Ik zou dit natuurlijk graag willen, maar wat me het beste lijkt is dat CubeCraft een vanity update kan maken, ik denk dit beter is dan 1 ding toe te gaan voegen, aangezien meerdere personen dit ook willen.
 

SrKlompenstein

Forum Expert
Oct 21, 2015
2,150
2,888
338
22
Veluwe
English translation:
I've an idea for a new trail. When you break grass, then there will come some green particles from it. It would be nice if you can use this for above your head like the other trails (DJ or heart trail).

Goed idee! Dit zou een toepassende toevoeging zijn voor mensen die uitkijken naar nieuwe kenmerken in het vanity menu die zij aan zichzelf kunnen toepassen.
Het zou leuk zijn als deze nieuwe trail deel mag brengen aan het vanity menu! :)
 

Despacito 2

Forum Professional
Dec 6, 2015
7,507
10,289
564
23
Don't we already have the slime trail?
It looks very similar to the grass particles. Wouldn't really be such a great trail in my opinion.

I have another idea. Everyone knows Line Dash right? Well basically why not make a trail out of that?
Wherever you walk a dark green carpet appears. After you walked 2 blocks the oldest carpet dissapears.
So it seems like Grass is growing from behind the player.
 
Members Online

Latest posts

Latest profile posts

apparently the free 500 minecoins isnt actually "free", you have to buy something first

LAME!
UncleSpect wrote on Thjis's profile.
congratss thisj o/
Kazwa wrote on Gemmmmie's profile.
lyyy x
Just got off work and have to wake up in 5,5 hours for school tomorrow… :sadnoot:
Sleep well cuties ❤️
Top Bottom