Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

Moet de oude EggWars terug?

  • Ja!!

    Votes: 1 16.7%
  • Maakt niet uit.

    Votes: 1 16.7%
  • Nee zeker niet!

    Votes: 4 66.7%

  • Total voters
    6

Vqzi

Well-Known Member
Aug 24, 2017
169
503
79
Hoi CubeCrafters!

Vroeger voor de update van EggWars was er nog sandstone en de generators waren heel anders.
Na de update was er geen sandstone meer, het armour was anders en je kon niet meer bijvoorbeeld alle iron in een keer oppakken. Na de update vind ik EggWars minder leuk. Wie is het met mij eens.
Misschien wordt het dan weer teruggedraait!
 

MarcoPlayzz

Dedicated Member
Oct 25, 2016
1,471
1,360
219
Ze verwijderd de zandsteen naar de kleur van uw team, ik denk dat dit maakt het spel kleurrijker.
Armour is niet anders en je kunt nog steeds alle het ijzer tegelijk. By the way, gebruikte ik google vertaler voor deze. :)
 
  • Like
Reactions: Vqzi

Despacito 2

Forum Professional
Dec 6, 2015
7,507
10,289
564
23
Ze verwijderd de zandsteen naar de kleur van uw team, ik denk dat dit maakt het spel kleurrijker.
Armour is niet anders en je kunt nog steeds alle het ijzer tegelijk. By the way, gebruikte ik google vertaler voor deze. :)
Please don't use Google translate. it isn't always 100% accurate when it comes to grammar.
Hoi CubeCrafters!

Vroeger voor de update van EggWars was er nog sandstone en de generators waren heel anders.
Na de update was er geen sandstone meer, het armour was anders en je kon niet meer bijvoorbeeld alle iron in een keer oppakken. Na de update vind ik EggWars minder leuk. Wie is het met mij eens.
Misschien wordt het dan weer teruggedraait!
Ik speel Eggwars niet meer zo vaak omdat ik het een beetje te herhalend vindt. Maar ik heb wel de update geprobeerd en het is niet zo slecht. Ja, het is wel jammer dat er geen sandstone meer is. Maar voor de rest vind ik het prima. Dat je tokens niet meer allemaal tegelijk kan oppakken is niet echt een groot probleem. En ik weet zeker dat er is niks verandert met de armor.
 

Vqzi

Well-Known Member
Aug 24, 2017
169
503
79
Ze verwijderd de zandsteen naar de kleur van uw team, ik denk dat dit maakt het spel kleurrijker.
Armour is niet anders en je kunt nog steeds alle het ijzer tegelijk. By the way, gebruikte ik google vertaler voor deze. :)
Het armour heeft nu ook de kleur van je team en de iron gaat veel minder snel.
 
  • Like
Reactions: NightWalker

Zombiepower

Forum Veteran
Jul 1, 2016
2,396
9,184
498
23
Belgium
Dit vind ik het leuke aan de update van eggwars. Als je iemand aan het achtervolgen bent kan die ene persoon niet al het iron,gold,diamond, Emerald pakken , hij zal in zijn vlucht minder grondstoffen meepakken waardoor de kans is dat hij terug moet komen on de grondstoffen te pakken. Ik vind het idee van je team armor niet zo erg , het laat zien dat jij in een bepaald team zit en het versterkt ook de band in de groep zonder dat je het zelf door hebt.
 
  • Like
Reactions: Maaarijn

Maaarijn

Forum Veteran
Mar 12, 2017
2,255
5,128
438
22
het land van kroketten, frikandellen
www.youtube.com
Het is duidelijker wie bij wie hoort met die nieuwe kleuren terracotta en armor.
Die sign van de generators is gwn een uiterlijke verbetering (snap niet wat je daar erg aan vindt)
Dat je de iron niet meer in 1x oppakt en dat de ingots om de beurt gepakt worden is een uitermate slimme oplossing voor een groot probleem. Het is hierdoor veel gebalanceerder.

Dikke nee van mij dus!
 

MarcoPlayzz

Dedicated Member
Oct 25, 2016
1,471
1,360
219
Please don't use Google translate. it isn't always 100% accurate when it comes to grammar
It actually works, and is there a rule saying that?
There isn't so I can do it, and you can perfectly understand it. ;)
unless you say you don't, just so then you make me feel wrong -.-
 

Gainfullterror

Forum Professional
Mar 24, 2016
5,040
10,898
624
22
Breakfast for Dinner Club HQ
www.cubecraft.net
Ik ben het niet met je eens.
Dit was een van de beste updates die hebben gemaakt voor Eggwars, omdat:
De verschillende, gekleurde blokken en armour geeft de spel juist een geweldige kleuren aspect. Ook moet je goed nadenken over waar je jouw blokken plaatst, aangezien de anderen je makkelijk kunnen vinden als je op hun eiland schuilt. Het kan je dus makkelijk "verraden".
De nieuwe afbeeldingen op de generatoren zijn een originele & mooiere manier om de level van een generatoor te beelden zonder de overbruikte borden.
Wanneer je langzaam de tokens opraapt, komt dat door de deling functie die ze toegevoegd hebben. Die functie is juist handig omdat je zo dan een generatoor met anderen kunt delen zonder dat een alles krijgt, en de ander niets. Tenslotte is het helemaal niet zo langzaam, hoor. Het duurt waarschijnlijk maar een seconde of drie voordat je alles van een level 4 ijzer generatoor (de snelste!) op raapt, laat staan de langzame & kleine hoeveelheden die je van de goud & diamanten generatoren krijgt.
Eerst waren er vele mensen die niet van deze update hielden, maar ze zijn er al aan gewend geraakt. Als zij het kunnen, denk ik dat jij het vast wel ook kunt.
 
D

Deleted member 156608

Guest
Hoi CubeCrafters!

Vroeger voor de update van EggWars was er nog sandstone en de generators waren heel anders.
Na de update was er geen sandstone meer, het armour was anders en je kon niet meer bijvoorbeeld alle iron in een keer oppakken. Na de update vind ik EggWars minder leuk. Wie is het met mij eens.
Misschien wordt het dan weer teruggedraait!
Ze kunnen beter bedwars trade
 
Members Online

Team online

Latest profile posts

Xi1m wrote on TheOrderOfSapphire's profile.
we want cubecraft 2023 :(
This is YOUR daily dose of facts #40-
Walt Disney currently holds the most Academy Awards. Till now, Disney won 26 Oscars. Disney is nominated a grand total of 59 times!
Eli wrote on Xi1m's profile.
Thanks for the follow!!!
Eli
"What say you?" said he, the abyss did not respond back.
Top Bottom