Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

remio

Forum Professional
Sep 18, 2016
5,621
17,072
689
The Netherlands
www.youtube.com
Hai, I am Remi and I've translated the Premium Colours Guide into Dutch.
Let's make a start:

Premium kleuren:

Nu je een premium lid bent van onze server, heb je de mogelijkheid om jezelf te laten zien in de chat en om wat kleur toe te voegen!
Het eerste wat je moet opmerken is dat je de kleur van je gebruikersnaam kunt veranderen door /colour of /color te typen in de chat.
Als je deze command(s) gebruikt, opent er een selectiemenu waaruit je een kleur kan kiezen uit de reeks kleuren die mogelijk zijn.
screen-shot-2018-04-01-at-12-57-23-am-png.144240

De kleuren die je aan je naam kan toevoegen zijn de volgende kleuren:
screen-shot-2018-04-01-at-2-39-48-pm-png.144241

Dus: Donkerblauw, donkergroen, donker aqua, donkerrood, paars, goud (een soort oranje), grijs, donkergrijs, blauw, groen, aqua, rood, roze, geel en wit.

Laten we nu praten over hoe jij deze geweldige nieuwe mogelijkheden in de chat kunt gebruiken om te praten met andere spelers, inclusief kleuren en mooie tekst.
Deze kleuren en functies werken in /fm of /fmsg, de globale chat, en de party chat. Jammer genoeg werken de kleuren niet in de Privé Berichten. (/tell)
Voor iedere kleur of functie moet je een & voor de letter of het cijfer typen die je wil gaan gebruiken, en dan typ je het bericht dat je graag wil versturen.

Deze kleuren kun je gebruiken met de letters/cijfers op je toetsenbord:
&1 - Donkerblauw
&2 - Groen
&3 - Aqua
&4 - Rood
&5 - Paars
&6 - Oranje (Goud)
&7 - Lichtgrijs
&8 - Grijs
&9 - Blauw
&0 - Zwart
&a - Lichtgroen
&b - Lichtblauw
&c - Lichtrood
&d - Roze
&e - Geel
&f - Wit

Functies om speciale dingen te doen met je boodschap:
&L maakt de tekst Dikgedrukt.
&o maakt de tekst schuin.
&n maakt de tekst onderstreept.
&m maakt de tekst doorstreept.
&k haalt de tekst door elkaar.
&r maakt de tekst weer normaal.

Het veranderen van de kleuren reset de functie, dus zet altijd de functie achter de kleurencode neer. Bijvoorbeeld: Als ik mijn tekst onderstreept wil hebben en als ik de tekst ook in de kleur Aqua wil hebben dan moet ik &3&nHai gebruiken, en dan ziet het er zo uit: Hai. Als ik de kleur van de tekst zou willen veranderen om variatie aan mijn tekst toe te voegen dan zet je de kleurencode ook voor het woord neer. Dit geldt ook als je maar een woord wilt veranderen.

Een paar voorbeelden:

&3Hai &1how are you? -
Hai how are you?

&1Hai &3colour chat &1is fun! - Hai colour chat is fun!

&6SRMods &rand &6Mods - SRMods and Mods



That's it! Thanks for reading, and have a great day!

~Remi~
 

remio

Forum Professional
Sep 18, 2016
5,621
17,072
689
The Netherlands
www.youtube.com
Yes, that's best to do in situations like this - what I did with the 1 already added and 9 in coming translations. And then, if the staff member doesn't accept it, post it by yourself
I'll do that if I start to translate more things. Thanks!
(Btw I've just started a conversation with animal.)
 
Members Online

Members online

Latest posts

Latest profile posts

Reesle wrote on Dualninja's profile.
Hey Dual! 👋
How are you doing? :)
Reesle wrote on __obektev__'s profile.
Welcome to the Official Cubecraft Forums! Hope you enjoy your time here :)
Reesle wrote on Otherworld's profile.
Cool banner!
LitDs have been about the normal, human-to-human relationships in the world, so there's a lot of ideas that I want to write, that are not so grand or lore-focused.

But I don't really want to write anymore.

I literally went through today with no motivation to do ANYTHING... help me.
This past week has seriously been the worst. Terrible things keep happening one after the other.
Top Bottom