Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

Ducky

Forum Professional
Dec 31, 2015
4,700
6,709
559
22
The Netherlands
084.png
 
Ik snap het niet.
@komododragon 2002 is waarschijnlijk voor de voetbal club AFCA, ook wel bekend als Ajax.
Ajax heeft vandaag (eigenlijk gisteren, 2 Augustus) in de Amsterdam ArenA (thuis dus) in de Champions League (er zijn telkens 2 wedstrijden, tussen dezelfde clubs, allebij één keer uit en één keer thuis per ronde in de Champions League) gelijk gespeeld tegen de voetbal club OGC NICE met een eindstand van 2-2.
( Ajax: D. van de beek 26', D. sánchez 56' OGC NICE: A. Souquet 3', V. Marcel 79').
Ajax heeft in de uitwedstrijd tegen OGC NICE gelijk gespeeld met een eindstand van 1-1
(OGC NICE: M. Baltotelli 32' Ajax: D. van de beek 49') er is dus twee keer gelijk gespeeld.
MAAR OGC NICE heeft één uit doelpunt meer gescoord en gaat daarom door naar de volgende ronde van de champions league, Ajax moet uit de Champions league en moet naar de Europa League (die is iets lager).
Ik denk dat Komododragon hier niet erg blij mee is.:(
Vrij ironische titel...

Ik hoop dat dit het iets duidelijker gemaakt ook al heeft het niks met Minecraft of Cubecraft te maken.;)
 

Komodо

Forum Professional
May 29, 2015
5,488
17,965
689
22
Amersfoort, The Netherlands
www.cubecraft.net
@komododragon 2002 is waarschijnlijk voor de voetbal club AFCA, ook wel bekend als Ajax.
Ajax heeft vandaag (eigenlijk gisteren, 2 Augustus) in de Amsterdam ArenA (thuis dus) in de Champions League (er zijn telkens 2 wedstrijden, tussen dezelfde clubs, allebij één keer uit en één keer thuis per ronde in de Champions League) gelijk gespeeld tegen de voetbal club OGC NICE met een eindstand van 2-2.
( Ajax: D. van de beek 26', D. sánchez 56' OGC NICE: A. Souquet 3', V. Marcel 79').
Ajax heeft in de uitwedstrijd tegen OGC NICE gelijk gespeeld met een eindstand van 1-1
(OGC NICE: M. Baltotelli 32' Ajax: D. van de beek 49') er is dus twee keer gelijk gespeeld.
MAAR OGC NICE heeft één uit doelpunt meer gescoord en gaat daarom door naar de volgende ronde van de champions league, Ajax moet uit de Champions league en moet naar de Europa League (die is iets lager).
Ik denk dat Komododragon hier niet erg blij mee is.:(
Vrij ironische titel...

Ik hoop dat dit het iets duidelijker gemaakt ook al heeft het niks met Minecraft of Cubecraft te maken.;)
Jawel, ik zei dat ik minecraft ging spelen...
 
  • Like
Reactions: CubeTale

Komodо

Forum Professional
May 29, 2015
5,488
17,965
689
22
Amersfoort, The Netherlands
www.cubecraft.net
What is OGC Nice a bad club, I'm going to play Minecraft again. Let's win the Europe League, bye.
Je bent nog iets vergeten: "Dit is mijn club, mijn ideaal. Dit is de mooiste club van allemaal! Hier ligt mijn hart, mijn vreugde en verdriet. Het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, maar een betere club dan deze is er niet!!!!!"
 

Shayley

Novice Member
Jul 13, 2017
81
60
48
The Netherlands
Jammer voor Ajax, had het wel mooi gevonden als ze nog in de champions league hadden gezeten (niet dat ik echt voor een club ben ofzo, maar meestal root ik voor Ajax) Ben ook trouwens vergeten om de wedstrijd te kijken :0
 
  • Like
Reactions: Komodо

je_moederisbae

Novice Member
May 1, 2017
296
85
43
20
@komododragon 2002 is waarschijnlijk voor de voetbal club AFCA, ook wel bekend als Ajax.
Ajax heeft vandaag (eigenlijk gisteren, 2 Augustus) in de Amsterdam ArenA (thuis dus) in de Champions League (er zijn telkens 2 wedstrijden, tussen dezelfde clubs, allebij één keer uit en één keer thuis per ronde in de Champions League) gelijk gespeeld tegen de voetbal club OGC NICE met een eindstand van 2-2.
( Ajax: D. van de beek 26', D. sánchez 56' OGC NICE: A. Souquet 3', V. Marcel 79').
Ajax heeft in de uitwedstrijd tegen OGC NICE gelijk gespeeld met een eindstand van 1-1
(OGC NICE: M. Baltotelli 32' Ajax: D. van de beek 49') er is dus twee keer gelijk gespeeld.
MAAR OGC NICE heeft één uit doelpunt meer gescoord en gaat daarom door naar de volgende ronde van de champions league, Ajax moet uit de Champions league en moet naar de Europa League (die is iets lager).
Ik denk dat Komododragon hier niet erg blij mee is.:(
Vrij ironische titel...

Ik hoop dat dit het iets duidelijker gemaakt ook al heeft het niks met Minecraft of Cubecraft te maken.;)
Ohhh thank you Now I get it. I don't watch much football. Thank you for explaining.
 
Members Online

Team online

Latest profile posts

GiGaGekkies wrote on ballonpuma288's profile.
Happy Birthday
WorriedSkate940 wrote on ballonpuma288's profile.
Happy birthday!!
I LOVE KING GIZZARD AND THE LIZARD WIZARD
TheOrderOfSapphire wrote on ballonpuma288's profile.
Happy Birthday!:D
Reesle wrote on Zelfegor's profile.
Welcome to Official Cubecraft Forums!
Hope you enjoy yourself here :)
Top Bottom