Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

Minder skywars mappen zodat mappen sneller vol raken?

  • Goed idee

    Votes: 1 10.0%
  • geen goed idee

    Votes: 9 90.0%

  • Total voters
    10
Status
Not open for further replies.

Time_4_pvp

Novice Member
Mar 25, 2017
236
321
68
19
Behind my laptop :P
Minder skywars mappen zodat mappen sneller vol raken?
Op cubecraft zijn er nu precies 28 mappen in solo skywars.
Als je dat aantal beperkt naar bijvoorbeeld 10 mappen zullen mappen sneller vol raken.
Om de leukste mappen te houden kun je bijvoorbeeld voor 1 week als je cubecraft joint een link zien met VOTE DE 5 LEUKSTE SKYWARS MAPPEN. Dan heb je uiteindelijk een top 10 die je dan gebruikt en derest laat je weg. De mappen zullen zo een stuk sneller vol raken en hoef je niet steeds erg lang te wachten tot de game vol is.
Time_4_PvP
:D
 

VIJOEP

Member
Jul 19, 2017
6
5
3
The Netherlands
Nu zijn ze niet snel vol. Maar sla er op een dag meer dan 10k mensen online komen dan heeft ccn een probleem. Dan moeten ze alles weer alles adden.
 
Hmmm dat weet ik niet zo zeker. Het ligt er ook aan op welke tijd je speelt. Als ik 'smiddags speel is het vrij druk en zijn de mappen ook vrij snel vol maar als ik 'savonds laat speel moet ik meestal wel een tijdje wachten. Als je trouwens zoveel maps weg gaat doen weet ik al dat er ongeloofelijk veel mensen gaan klagen. Als er af en toe een of twee maps weg gaan wordt er al geklaagd. De maps die weg gaan zijn waarschijnlijk minder populair maar er zijn altijd nog een hele boel mensen die die maps wel leuk vinden. Ik vind skywars erg leuk en ik speel het bijna altijd, maar als er nog maar 10 mappen over zijn moet ik vaak de zelfde spelen en dat gaat wel erg saai worden en vervelen na een tijdje. Na een tijd heb ik dan zelfs wel genoeg van mijn favoriete mappen denk ik. Ik vindt het niet erg als er eens wat maps weg gaan maar ik zou het ook leuk vinden als er dan regelmatig wat nieuwe bijkomen.;)
 

Time_4_pvp

Novice Member
Mar 25, 2017
236
321
68
19
Behind my laptop :P
Hmmm dat weet ik niet zo zeker. Het ligt er ook aan op welke tijd je speelt. Als ik 'smiddags speel is het vrij druk en zijn de mappen ook vrij snel vol maar als ik 'savonds laat speel moet ik meestal wel een tijdje wachten. Als je trouwens zoveel maps weg gaat doen weet ik al dat er ongeloofelijk veel mensen gaan klagen. Als er af en toe een of twee maps weg gaan wordt er al geklaagd. De maps die weg gaan zijn waarschijnlijk minder populair maar er zijn altijd nog een hele boel mensen die die maps wel leuk vinden. Ik vind skywars erg leuk en ik speel het bijna altijd, maar als er nog maar 10 mappen over zijn moet ik vaak de zelfde spelen en dat gaat wel erg saai worden en vervelen na een tijdje. Na een tijd heb ik dan zelfs wel genoeg van mijn favoriete mappen denk ik. Ik vindt het niet erg als er eens wat maps weg gaan maar ik zou het ook leuk vinden als er dan regelmatig wat nieuwe bijkomen.;)
misschien is 10 wel ruim gedacht maar ik vind wel dat er wat mappen weg moeten want als ik in de avond wil spelen moet ik wel is een minuut kostbare tijd wachten
 
misschien is 10 wel ruim gedacht maar ik vind wel dat er wat mappen weg moeten want als ik in de avond wil spelen moet ik wel is een minuut kostbare tijd wachten
Ja, er zouden wel een paar minder populaire of slechte mappen weg mogen maar Cubecraft heeft een tijdje geleden al heel wat maps weggehaald volgensmij, vroeger waren het er een stuk of 40 ofzo en ik weet niet of ze nogmaals zoveel mappen willen weghalen :/
 

Time_4_pvp

Novice Member
Mar 25, 2017
236
321
68
19
Behind my laptop :P
Ja, er zouden wel een paar minder populaire of slechte mappen weg mogen maar Cubecraft heeft een tijdje geleden al heel wat maps weggehaald volgensmij, vroeger waren het er een stuk of 40 ofzo en ik weet niet of ze nogmaals zoveel mappen willen weghalen :/
vroeger had cubecraft nog tijden dat de server vol zit. nu is dat aantal ver naar beneden gedaalt en zouden er denk ik weer wat mappen weggehaalt moeten worden.
 
vroeger had cubecraft nog tijden dat de server vol zit. nu is dat aantal ver naar beneden gedaalt en zouden er denk ik weer wat mappen weggehaalt moeten worden.
Daar heb je wel gelijk in, heb je ook al voorkeuren voor welke mappen weg zouden moeten? Gewoon maar een paar. Ik zou er niet zoveel kunnen bedenken eigenlijk.
 

Time_4_pvp

Novice Member
Mar 25, 2017
236
321
68
19
Behind my laptop :P
Daar heb je wel gelijk in, heb je ook al voorkeuren voor welke mappen weg zouden moeten? Gewoon maar een paar. Ik zou er niet zoveel kunnen bedenken eigenlijk.
Jazeker mappen als Angelic, Birdhouse, End, Flowers, Swords en Stars worden allemaal niet veel gespeeld. Misschien kunnen die mappen weg
 
Jazeker mappen als Angelic, Birdhouse, End, Flowers, Swords en Stars worden allemaal niet veel gespeeld. Misschien kunnen die mappen weg
Ja daar ben ik het wel 100% mee eens, alleen een vriend van mij gaat dan wel triggerd zijn want die speelt altijd birdhouse XD. Zeker swords, daar geb ik echt een hekel aan : P
 
  • Like
Reactions: GeldHaftige

ItsDavey_

Forum Expert
Nov 23, 2014
2,038
2,898
338
21
the Netherlands
Nee. Ik vind dat we genoeg mappen hebben, en vind ze allemaal goed genoeg. Want bij iedereen verschilt, welke map hun favoriet is, en als er dan een word verwijderd, alleen maar om andere mappen vol te laten raken. Als het word gezet naar 10, word je langzamerhand ook gek van de mappen omdat, je steeds dezelfde moet spelen, omdat de andere weg zijn.
Het word ook oneerlijk voor andere spelers, want hun kan weinig kansen worden gegeven om een map te joinen, omdat het zo snel vol is.

------------------------------------------------------------------

For the english people,
This is What he wants:
Less skywars maps, so they're full in, no time.
On the server are now exactly 28 maps in solo skywars. If you decrease it to, for example 10, the maps would be filled faster. To take the best maps can you for example If you join the server and you see, in the chat "Vote here for the 5 best solo skywars maps" Then you have a top 10 What you use and let the rest of the maps go. The maps would be filled faster, and you don't need to Wait loner untill the maps are full.

Not the best translation. But I hope you can understand it :v
 

Time_4_pvp

Novice Member
Mar 25, 2017
236
321
68
19
Behind my laptop :P
Nee. Ik vind dat we genoeg mappen hebben, en vind ze allemaal goed genoeg. Want bij iedereen verschilt, welke map hun favoriet is, en als er dan een word verwijderd, alleen maar om andere mappen vol te laten raken. Als het word gezet naar 10, word je langzamerhand ook gek van de mappen omdat, je steeds dezelfde moet spelen, omdat de andere weg zijn.
Het word ook oneerlijk voor andere spelers, want hun kan weinig kansen worden gegeven om een map te joinen, omdat het zo snel vol is.

------------------------------------------------------------------

For the english people,
This is What he wants:
Less skywars maps, so they're full in, no time.
On the server are now exactly 28 maps in solo skywars. If you decrease it to, for example 10, the maps would be filled faster. To take the best maps can you for example If you join the server and you see, in the chat "Vote here for the 5 best solo skywars maps" Then you have a top 10 What you use and let the rest of the maps go. The maps would be filled faster, and you don't need to Wait loner untill the maps are full.

Not the best translation. But I hope you can understand it :v
Ik reageerde ook al misschien is 10 wel wat ver gedacht maar aangezien cubecraft minder spelers heeft dan eerst vind ik dat de mappen wel beperkt moeten worden. misschien geen 18 mappen weg maar iets van 8
 

Twann

Dedicated Member
Oct 17, 2016
1,786
69
204
22
The Netherlands.
Ten eerste wil ik je er op wijzen als je een thread maakt het in het engels doet, er zijn meer mensen op de forums die engels spreken dan nederlands. @ItsDavey_, bedankt dat je even de engelse vertaling er bij zet.

Ik vind het idee wel leuk maar geen 10 mappen ik denk meer aan 15 mappen want er zijn erg leuke mappen bij cubecraft en ze hebben hun tijd er in gestoken dus dat vind ik wel schouder klopje waard! ;)
 
  • Like
Reactions: TheBlackMoon
Oct 19, 2015
1,246
2,377
253
21
The Netherlands
nl.namemc.com
Ik ben het er niet mee eens, want veel van de Skywars mappen vind ik leuk om te spelen. Als ze die zouden verwijderen, zou ik dat niet leuk vinden. En er zijn altijd wel mappen die (bijna) vol zitten, die kan je toch joinen? :)
 

SrKlompenstein

Forum Expert
Oct 21, 2015
2,150
2,888
338
22
Veluwe
Er is momenteel een thread (https://www.cubecraft.net/threads/skywars-maps-give-us-feedback.189833/) waarin je je mening kunt achterlaten waarom je een map wel of niet leuk vind. Het is essentieel dat er eerst naar die thread gekeken wordt voordat er zomaar mappen worden verwijderd. Eerlijk kiezen maakt het leuk voor iedereen.

Ook vind ik dat CubeCraft een goed assortiment heeft aan keuzes qua de mappen betreft. Elke map heeft een andere tactiek en speelwijze. Ik zou het niet leuk vinden om elke keer dezelfde map te moeten spelen, omdat er dan maar 10 zijn in totaal.
Ten eerste wil ik je er op wijzen als je een thread maakt het in het engels doet, er zijn meer mensen op de forums die engels spreken dan nederlands.
Spelers zijn toegestaan om in hun eigen taal een suggestie/bericht te schrijven. Het is inderdaad wel aangeraden om het te doen in het Engels, maar het is toegestaan.
 

Youri8721

Well-Known Member
Aug 8, 2016
37
6
83
23
Ik heb gekozen voor: Geen goed idee! Omdat: Het is veel beter om meer mappen te hebben. Anders speel je telkens dezelfde mappen. Nu is het af en toe een ander.
 

Twann

Dedicated Member
Oct 17, 2016
1,786
69
204
22
The Netherlands.
Er is momenteel een thread (https://www.cubecraft.net/threads/skywars-maps-give-us-feedback.189833/) waarin je je mening kunt achterlaten waarom je een map wel of niet leuk vind. Het is essentieel dat er eerst naar die thread gekeken wordt voordat er zomaar mappen worden verwijderd. Eerlijk kiezen maakt het leuk voor iedereen.

Ook vind ik dat CubeCraft een goed assortiment heeft aan keuzes qua de mappen betreft. Elke map heeft een andere tactiek en speelwijze. Ik zou het niet leuk vinden om elke keer dezelfde map te moeten spelen, omdat er dan maar 10 zijn in totaal.

Spelers zijn toegestaan om in hun eigen taal een suggestie/bericht te schrijven. Het is inderdaad wel aangeraden om het te doen in het Engels, maar het is toegestaan.
Ik snap je, maar het lijkt mij handiger om een thread engels te maken want nu kunnen alleen de nederlandse community er op reageren en de rest niet. Sorry dat het zo over kwam! :(
 
  • Like
Reactions: SrKlompenstein

SrKlompenstein

Forum Expert
Oct 21, 2015
2,150
2,888
338
22
Veluwe
Ik snap je, maar het lijkt mij handiger om een thread engels te maken want nu kunnen alleen de nederlandse community er op reageren en de rest niet. Sorry dat ik zo over kwam! :(
Geeft niet, Twan! Niet negatief opvatten, zo was het niet bedoeld! :)
Gelukkig nam @ItsDavey_ het initiatief om het te vertalen naar het Engels zodat mensen die deze taal kunnen ook hun mening kunnen geven. :)
 
Status
Not open for further replies.
Members Online

Team online

Latest profile posts

8 years on the forums!
Otherworld wrote on RobinDn's profile.
Thank you for the follow!
UncleSpect wrote on GiGaGekkies's profile.
You are amazing <3
GiGaGekkies wrote on Ferrcho's profile.
Ola! Happy Birthday! :)
GiGaGekkies wrote on Roxlad's profile.
Happy Birthday <3
Top Bottom