Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

femitnt

Member
Mar 14, 2021
9
2
4
22
Hy, ik zou zeer graag events zien komen in cubecraft waar bij je een rank upgrade kunt winnen of gewoon een item om te tonen dat je gewonnen hebt. En trading zie ik graag terug voor items uit cubelets die je niet mooi vind of nooit gebruikt.
 
  • Like
Reactions: xHappyMood
Nov 10, 2019
26
15
19
17
Netherlands
In principe bestaan deze events al. Kijk maar in de discord daar zijn regelmatig giveaways en bundels ook zou het niet goed zijn als er te veel giveaways worden gedaan omdat mensen dan met alts meerdere ranks kunnen winnen ook vind ik dat traden niet moet kunnen omdat mensen die veel spelen deze items voor mensen die minder spelen kunnen verzamellen en dat is oneerlijk tegenover de spelers die moeilijk items kunnen krijgen omdat ze minder spelen
 

femitnt

Member
Mar 14, 2021
9
2
4
22
In principe bestaan deze events al. Kijk maar in de discord daar zijn regelmatig giveaways en bundels ook zou het niet goed zijn als er te veel giveaways worden gedaan omdat mensen dan met alts meerdere ranks kunnen winnen
Het moet niet aleen ranks zijn maar ook een win effect of een shield of cage
 

Zathelas

Forum Veteran
Jul 14, 2018
1,123
4,528
404
18
A Skywars Island
Hy, ik zou zeer graag events zien komen in cubecraft waar bij je een rank upgrade kunt winnen of gewoon een item om te tonen dat je gewonnen hebt.
Nederlands: Er worden al best veel rank giveaway's gehouden in de CubeCraft Discord. En ja, je hebt geluk nodig om te winnen. Ik weet niet echt wat je bedoeld met een item dat je dan vasthoudt als je hebt gewonnen aangezien ze je taggen in de Discord server.

English: The rank giveaway's are already being held in the CubeCraft Discord. And yes, you need luck to win. I don't really know what you mean by an item that you hold when you win as they tag you in the Discord server.

En trading zie ik graag terug voor items uit cubelets die je niet mooi vind of nooit gebruikt.
Nederlands: Ik ben het er mee eens maar ook weet niet. Ik snap als je iets krijgt wat je al een keer hebt gekregen of niet leuk vindt weg wilt. In ruil daarvoor als je krijgt, krijg je lootpoints. Wat ik heb is dat ik veel hetzelfde krijg maar ik krijg er veel lootpoints voor terug om cubelets te maken. Waar ik het mee eens ben dat je het met iemand kan ruilen om een leuker item ervoor terug te krijgen. Ik zie ook wel dat mensen dit graag willen maar misschien moet je er voor betalen als je het wilt bijvoorbeeld met points, net zoals in Pokémon.

English: I agree but I also don't. I understand when you get something you already have or don't like that you want to leave. In return when you get, you get loot points. What I have is that I get a lot of the same things, but I get a lot of loot points in return for opening cubelets. I agree that you can swap it with someone to get a nicer item in return. I also see that people like this but you may have to pay for it if you want it for example with points, just like in Pokémon.

Ff een tipje, misschien kan je beter je thread in het Engels maken zodat het meer aandacht krijgt en mensen begrijpen het beter.
 
  • Like
Reactions: femitnt

femitnt

Member
Mar 14, 2021
9
2
4
22
Nederlands: Er worden al best veel rank giveaway's gehouden in de CubeCraft Discord. En ja, je hebt geluk nodig om te winnen. Ik weet niet echt wat je bedoeld met een item dat je dan vasthoudt als je hebt gewonnen aangezien ze je taggen in de Discord server.

English: The rank giveaway's are already being held in the CubeCraft Discord. And yes, you need luck to win. I don't really know what you mean by an item that you hold when you win as they tag you in the Discord server.


Nederlands: Ik ben het er mee eens maar ook weet niet. Ik snap als je iets krijgt wat je al een keer hebt gekregen of niet leuk vindt weg wilt. In ruil daarvoor als je krijgt, krijg je lootpoints. Wat ik heb is dat ik veel hetzelfde krijg maar ik krijg er veel lootpoints voor terug om cubelets te maken. Waar ik het mee eens ben dat je het met iemand kan ruilen om een leuker item ervoor terug te krijgen. Ik zie ook wel dat mensen dit graag willen maar misschien moet je er voor betalen als je het wilt bijvoorbeeld met points, net zoals in Pokémon.

English: I agree but I also don't. I understand when you get something you already have or don't like that you want to leave. In return when you get, you get loot points. What I have is that I get a lot of the same things, but I get a lot of loot points in return for opening cubelets. I agree that you can swap it with someone to get a nicer item in return. I also see that people like this but you may have to pay for it if you want it for example with points, just like in Pokémon.

Ff een tipje, misschien kan je beter je thread in het Engels maken zodat het meer aandacht krijgt en mensen begrijpen het beter.
Ja had ik aan gedacht om het in het engels te doen maar mijn engels is slecht. (:
 
  • Wow
Reactions: Zathelas
Members Online

Team online

Latest profile posts

will you guys still love me if chapter 4 turns out to be shorter and more underwhelming
Xi1m wrote on Casualpoalrbear's profile.
if u havent kept up with the jjk leaks then dont watch
but if you want spoilers well…
Eli wrote on FxVoidz's profile.
Happy Birthday!!!
Eli wrote on ImSatisfied's profile.
Happy Birthday!!!
Eli wrote on camulos's profile.
Happy Birthday!!!
Top Bottom