Best/funny moment in a match?

Discussion in 'Everything Else' started by Pudding, May 7, 2015.

  1. Pudding

    Pudding Member

    Messages:
    7
    Likes Received:
    6
    Trophy Points:
    3
    So i want to know your best/funny moment you had in a whatever match :D
    So ill start, I was playing Hunger Games and the game starts i tun for the chest and i see it!
    A Diamond sword! [​IMG]
    I Manage to take it and some food too:cool: and im like yeah i won this now so [​IMG]
    so like 2 min later i kill 2 players.. im out of food so my hearts don't replenish no more, out of no where some dude jumps on me with a wooden sword! aaaand surprise surprise he killed me, i rage sooo hard lmao but now i just laugh about it.
     
  2. Younisco

    Younisco Sr. Mod Staff Member Sr. Moderator

    Messages:
    7,383
    Likes Received:
    11,796
    Trophy Points:
    549
    Younisco
    Sr. Mod
    When I play TSW / SW AND I trY TO JUMP tO A brIDGE AND I faLl OFF
     
    Elphios and Soph like this.
  3. SevereWarning

    SevereWarning Member

    Messages:
    5,709
    Likes Received:
    4,035
    Trophy Points:
    113
    Hmm... I'll list both my moments

    Best: When I get full diamond armor in SG and with diamond sword kit I rek everyone

    Funny: I die right after I get full diamond to lag by a guy with no weapon.. Yeah, you know it's funny. >=3
     
    Elphios, Pudding and Younisco like this.
  4. Nat

    Nat Member

    Messages:
    356
    Likes Received:
    307
    Trophy Points:
    63
    I remember once in Skywars, a guy was building a sort of stair type bridge over to my island, he jumped and then in mid air, I shot him and he fell into the 1x1 hole underneath. I was just like, "Nope." And had everyone I was in the call with laughing for like 5 minutes.
    Idk why it was so funny but yeah
     
    Elphios likes this.
  5. Sophie

    Sophie Member

    Messages:
    8,621
    Likes Received:
    13,635
    Trophy Points:
    549
    Divine_Nyx
    Diamond
    Last night in team skywars i was on "trees" as the only player on my team. There were two opposite teams coming after me (one with 5 players, and one with 3) and i somehow actually killed them all. The game went on for almost an hour but holy cow i got a lot of kills :eek:
     
    Elphios and Colourlight like this.
  6. Pingu_

    Pingu_ Member

    Messages:
    1,015
    Likes Received:
    756
    Trophy Points:
    143
    i think @Cubs909 and his 1 hr game with Trevor belongs here :>
     
    Colourlight likes this.
  7. Colourlight

    Colourlight Member

    Messages:
    2,157
    Likes Received:
    486
    Trophy Points:
    113
    I was playing in sw, and 2 of my friends were playing with me, @Peat53 and @NinjaAsh , I told peat that she was team with ninja, then I told ninja to kill her, which he did. (knocked her off her bridge lmao) Then she rage quit and I laughed for about a week.
     
  8. Cubss

    Cubss Member

    Messages:
    743
    Likes Received:
    749
    Trophy Points:
    93
    No bad it belongs in hell with his knockback sword and his punch bow ):
     
    Pingu_ likes this.
  9. NinjaAsh

    NinjaAsh Member

    Messages:
    71
    Likes Received:
    43
    Trophy Points:
    18
    Lol that was hysterical xD