Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

srpigglet

Dedicated Member
Nov 3, 2019
212
1,263
179
Valorant
Hello everyone! :)

I'm going to explain about, my start in minecraft & how i met forums,


My begining in minecraft :cube_light:

I created my minecraft account in 2016, because the youtubers are playing that game, i was playing in survival, because i thought my account was a no-premium account, when i see that my account was premium, i start to play in cubecraft (2017)


How i met forums :cubelet:
At 2018, i create my account "Cerdo_PigLover" that was my first forums account, i knew about de forums because @elchuii and @zCris2259_YT use it, and i want to be part of the forums community, months later, i deleted my forums account (personal problems) and when all its solved, i create this account, for be part of forums again :)


Good day!

¡Hola a todos
! :)

Voy a explicar acerca de, mis inicios en minecraft y como conocí los foros


Mis inicios en minecraft :cube_light:

Cree mi cuenta de minecraft en 2016, porque los youtubers estaban jugando ese juego, yo jugaba survival, porque pensaba que mi cuenta era no premium, cuando descubrí que era premium, empecé a jugar en cubecraft (2017)


Como conocí los foros :cubelet:
En 2018, cree mi cuenta "Cerdo_PigLover" esa fue mi primera cuenta de los foros , yo supe acerca de los foros porque @elchuii y @zCris2259_YT lo usaban y yo también quería ser parte de la comunidad de los foros, meses después, borré mi cuenta de los foros (problemas personales), y cuando estos se resolvieron, me cree esta nueva cuenta de los foros, para ser parte de esta comunidad de nuevo :)

¡Buen día!
 
Last edited:

Reapz

Well-Known Member
Jul 29, 2018
509
985
109
www.planetminecraft.com
░░▄░░░▄░▄▄▄▄░░░░░░░░░░░░░░░
░░█▀▄▀█░█▄▄░░░░░░░░░░░░░░░░
░░█░░░█░█▄▄▄░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░▄▄▄░▄░░░▄░░▄▄▄░▄▄▄▄▄░░▄▄▄░
█░░░░█░░░█░█░░░░░░█░░░█░░░█
█░▀█░█░░░█░░▀▀▄░░░█░░░█▀▀▀█
░▀▀▀░░▀▀▀░░▄▄▄▀░░░▀░░░▀░░░▀
 
  • Like
Reactions: srpigglet
Members Online

Team online

Latest profile posts

mojang nerf mobile players pls
Someone nerfed me because I can't find those hidden chests as easily anymore.. I won't stop trying tho >:c
help I haven't done ANYTHING I wanna do something:((((
JokeKaedee wrote on Thjis's profile.
Ty for following 🍪 ❤️
Top Bottom