Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

AiiLeqn_

Member
Jan 15, 2018
5
0
17
18
Misschien kunnen jullie iets toevoegen zoals:
Normal Skywars &
Old Skywars
Normal Skywars is gewoon de Skywars die CubeCraft nu heeft, kisten, stemsystemen en refills
Old Skywars is het oude Skywars van CubeCraft met 'oneerlijke' kisten, zonder refills en projectile-votes
zodat je zelf kan kiezen welke Skywars je speelt :D

~Groetjes AiiLeqn_
 

Cynamooo

Forum Veteran
Aug 26, 2015
2,659
6,336
463
22
Ik ga niet helemaal akkoord met dit, soms zijn er tijden van komen en gaan. Stel nu dat we dat wel zouden doen, en er komt binnenkort bijvoorbeeld een update uit, dan hebben we al 3 gamemodes, daarna 4, daarna 5, snap je? Op een gegeven moment zal je toch 1 moeten achter laten, want je kan moeilijk 5 verschillende gamemodes hebben. Ik snap dat aanpassen aan sommige dingen moeilijk is, maar tijden veranderen en zo doen games, even wennen en je hebt helemaal geen nood meer aan de oude Skywars. (Want om eerlijk te zijn, toen de update uitkwam waren er meer mensen die kwamen klagen, maar nu is iedereen het bijna al vergeten).
 

AiiLeqn_

Member
Jan 15, 2018
5
0
17
18
Ik ga niet helemaal akkoord met dit, soms zijn er tijden van komen en gaan. Stel nu dat we dat wel zouden doen, en er komt binnenkort bijvoorbeeld een update uit, dan hebben we al 3 gamemodes, daarna 4, daarna 5, snap je? Op een gegeven moment zal je toch 1 moeten achter laten, want je kan moeilijk 5 verschillende gamemodes hebben. Ik snap dat aanpassen aan sommige dingen moeilijk is, maar tijden veranderen en zo doen games, even wennen en je hebt helemaal geen nood meer aan de oude Skywars. (Want om eerlijk te zijn, toen de update uitkwam waren er meer mensen die kwamen klagen, maar nu is iedereen het bijna al vergeten).
okki
 

Shrek Trained Me

Well-Known Member
Apr 16, 2017
1,140
1,304
148
21
North Korea
Ik ga niet helemaal akkoord met dit, soms zijn er tijden van komen en gaan. Stel nu dat we dat wel zouden doen, en er komt binnenkort bijvoorbeeld een update uit, dan hebben we al 3 gamemodes, daarna 4, daarna 5, snap je? Op een gegeven moment zal je toch 1 moeten achter laten, want je kan moeilijk 5 verschillende gamemodes hebben. Ik snap dat aanpassen aan sommige dingen moeilijk is, maar tijden veranderen en zo doen games, even wennen en je hebt helemaal geen nood meer aan de oude Skywars. (Want om eerlijk te zijn, toen de update uitkwam waren er meer mensen die kwamen klagen, maar nu is iedereen het bijna al vergeten).

Ik heb zelf geen problemen met skywars van vroeger en nu, en weet toen nog iedereen erover klaagde. Maar voor de mensen die er echt niet zonder kunnen kunnen we misschien toch die ''2 versions'' doen. En wat je zei over aankomende updates kunnen we ook oplossen. Verschil tussen de oude en de nieuwe skywars is tbh heel groot, als er nog een grote update komt kunnen we de oude maar verplaatsen want dan komt er een ''nieuwe'' oude ;P

Voordelen: Iedereen is blij.
Nadelen: Community wordt in 2en verdeeld wat betekent dat de maps langzamer vullen. Kan opgelost worden door kleinere maps te maken met 8 players.

Dit was mijn mening over je suggestion

+1 -1
 
Last edited:
  • Like
Reactions: AiiLeqn_

ItzDelano

Well-Known Member
Oct 24, 2015
570
169
118
The Netherlands
bit.ly
Ik ga niet helemaal akkoord met dit, soms zijn er tijden van komen en gaan. Stel nu dat we dat wel zouden doen, en er komt binnenkort bijvoorbeeld een update uit, dan hebben we al 3 gamemodes, daarna 4, daarna 5, snap je? Op een gegeven moment zal je toch 1 moeten achter laten, want je kan moeilijk 5 verschillende gamemodes hebben. Ik snap dat aanpassen aan sommige dingen moeilijk is, maar tijden veranderen en zo doen games, even wennen en je hebt helemaal geen nood meer aan de oude Skywars. (Want om eerlijk te zijn, toen de update uitkwam waren er meer mensen die kwamen klagen, maar nu is iedereen het bijna al vergeten).

Niemand klaagt meer omdat er mensen naar andere servers zijn gegaan.
 

AiiLeqn_

Member
Jan 15, 2018
5
0
17
18
Ik heb zelf geen problemen met skywars van vroeger en nu, en weet toen nog iedereen erover klaagde. Maar voor de mensen die er echt niet zonder kunnen kunnen we misschien toch die ''2 versions'' doen. En wat je zei over aankomende updates kunnen we ook oplossen. Verschil tussen de oude en de nieuwe skywars is tbh heel groot, als er nog een grote update komt kunnen we de oude maar verplaatsen want dan komt er een ''nieuwe'' oude ;P

Voordelen: Iedereen is blij.
Nadelen: Community wordt in 2en verdeeld wat betekent dat de maps langzamer vullen. Kan opgelost worden door kleinere maps te maken met 8 players.

Dit was mijn mening over je suggestion

+1 -1
Dat zou wel echt ziek zijn
 
Members Online

Team online

Latest profile posts

TheOrderOfSapphire wrote on SanderVDB29's profile.
Happy Birthday!:D
Reesle wrote on SanderVDB29's profile.
Happy Birthday! 🥳
Reesle wrote on Mivke's profile.
Happy Birthday! 🎂
Thank you to everyone who ever reacted to my posts & messages! 🎉
IMG_5336.jpeg
Mr Jii Gamer wrote on Mivke's profile.
Happy birthday
Top Bottom