Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

_PedroPF_

Well-Known Member
Jan 27, 2016
165
97
104
20
Portugal
twitch.tv
Hoje, eu estava jogando SkyWars solo com um amigo (não fazendo equipa xD) e encontramos vários jogadores amigáveis, todos conversamos e nos divertimos e estou tão impressionado com esta comunidade ... Jogo outros jogos como LoL , Valorant, CS: GO e a comunidade nesses jogos são sempre tão tóxicos e prontos para começar uma luta, mas fiquei sem palavras com o que o CubeCraft foi capaz de alcançar ... Eu já adicionei alguns desses jogadores à minha lista de amigos e espero poder adicionar muito mais!

Doesn't every agree with me? :)
 
Last edited:

Rockfps.

Well-Known Member
Oct 12, 2016
57
53
94
20
www.youtube.com
Hi I'm not sure if you will understand english so I tried to traduce the text into portuguese. :)

Olá! Hoje em dia, também notei menos competitividade no que diz respeito ao jogo e notei que os jogadores seguiram um bom comportamento, tornando o jogo mais divertido.
Espero que isso continue assim, a ponto de todos poderem aproveitar ao máximo o cubecraft!
 

_PedroPF_

Well-Known Member
Jan 27, 2016
165
97
104
20
Portugal
twitch.tv
Hi I'm not sure if you will understand english so I tried to traduce the text into portuguese. :)

Olá! Hoje em dia, também notei menos competitividade no que diz respeito ao jogo e notei que os jogadores seguiram um bom comportamento, tornando o jogo mais divertido.
Espero que isso continue assim, a ponto de todos poderem aproveitar ao máximo o cubecraft!
Actually I do understand english but you won't belive that I was surpised at the fact that I actually wrote all that in portuguese :eek: I could swear I had written all that in english (is it possible that my text was tranlated??), because I even wrote that last line in English but I was excited to see that you were able to reply in my language!

Let's hope this community stays like this forever and I can't wait to have much more moments like these for years!
 
Members Online

Members online

Latest posts

Latest profile posts

I got my first 20k kills in FFA!:D
20 000 kills in ffa picture 2.png
Reesle wrote on Maxminedigger's profile.
Happy Birthday! 🎈🧁
Livvv wrote on Maxminedigger's profile.
GRATTIS MAXI TAXIIIIIIIII!!!!!!!!!💕🎉🙌
JokeKaedee wrote on yousif1playz's profile.
Happy birthday c:
JokeKaedee wrote on Maxminedigger's profile.
Happy birthday!! 🍰
Top Bottom