Minecraft PC IP: play.cubecraft.net
D

Deleted member 347571

Guest
lmao wa heeft dees trouwens me deze video te maken? En ten tweede Line Dash met meer dan 45 votes zo hoog is hun player count ni eens dus pls zijt maar stil
 
  • Like
Reactions: ImJoren

Sweetenerera

Forum Professional
Jul 24, 2016
4,925
12,654
619
lmao wa heeft dees trouwens me deze video te maken? En ten tweede Line Dash met meer dan 45 votes zo hoog is hun player count ni eens dus pls zijt maar stil
As I said, I don't care who wins. But you gotta stop accusing every game of botting.
Maybe some people asked their friends to vote for Line Dash, maybe Line Dash has a bigger player base then you thought.

But as you said, this has nothing to do with the thread so I'm done here.
You'll never see that you're wrong anyway.
 

Marieke2001

Forum Professional
Jul 2, 2015
4,115
15,516
679
Dit is de eerste video die ik om eerlijk te zijn van je heb gekeken en het is best goed. Ik heb eigenlijk 2 opmerking over raad het eens: het editen maar dat is constructive criticism
1) het effect waarbij je het beeld laat shaken is vervelend.
2) ik vind het versnellen wat jammer.
Voor de rest vind ik de muziekkeuze origineel want het is geen NCS muziek en vind ik de replay mod juist geen probleem net zoals de cinematics, ik vind juist dat het daarom anders is dan de standaard skywars video. Misschien volgende keer meerdere potjes spelen? Video was best kort :P.
 
  • Like
Reactions: ImJoren

PapaSam

Member
Jul 13, 2019
32
26
19
this video is such a mood. I think it's done well enough - definitely better than anything I could do.

I've never been the biggest fan of effects on videos like these, but that's just my own preference. It's still quite enjoyable to watch.

Thanks for sharing.:)
 
  • Like
Reactions: ImJoren

Finixly

Forum Expert
Jun 17, 2018
1,717
9,063
384
18
Beverly Hills
Het is iedereen zijn mening. Ik vind het persoonlijk mooi. En als ik de reacties lees onder de video ook. Ik ben er positief over. Ik vind het toch mooi dat je de tijd neemt om en reactie achter te laten (wat ik verwacht had). Maar ik zal verder uploaden zoals ik het wel. Ik vind dit persoonlijk mooi. En ik ben niet de enigste. Er zijn er nog die het mooi vinden. Maar je kunt nu eenmaal niet voor iedereen perfect doen. En dat heb ik ingezien. Ik zal verder video's bewerken hoe ik het zelf in mijn gedachten heb. Je mag denken wat je wilt van deze video, je geeft ook je mening. En dat wardeer ik. Ik was te aanvallend in het schrijven van reacties. Maar als ik alles nu op een rijtje zet. Besef ik dat dit voor niets nodig is hoe aanvallend ik te keer ging. Jij mag dit best verschrikkelijk vinden. Maar er zijn er genoeg die het heel mooi vinden (ofja typen ze in de reacties). Dus hierbij, ik upload wat ik verder wil. ;)

View attachment 155215

View attachment 155216

De mensen zijn positief over de edits, jij mag het vreselijk vinden. Maar ik vind het mooi. :)
Ik zie m'n eigen comment O.o
 

Basketman

Forum Expert
Jan 28, 2015
770
2,409
353
23
Belgium
Okey I don’t think that others agree with me, but I have to say that I really enjoyed this video. Especially because it is something else than the normal/typical skywars video.

You used pretty awesome edits and effects. Oh and the music, I LOVE IT.

I can’t for your next video.

Because it does take some dedication and talent to edit like that.
 
Members Online

Team online

Latest profile posts

Sergiio12 wrote on LoveAndMafia's profile.
Alejaaaandro
Blom wrote on Lyriie's profile.
Lyriie, sorry for bullying you all the time :o
Ur an amazing staff member <3
mojang nerf mobile players pls
Someone nerfed me because I can't find those hidden chests as easily anymore.. I won't stop trying tho >:c
Top Bottom