Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

Update ?

  • Nieuwe Skywars

    Votes: 7 77.8%
  • Oude Skywars

    Votes: 2 22.2%

  • Total voters
    9

Fiepp

Member
Sep 15, 2017
2
0
1
19
Hallo Cubecraft

Er is een nieuwe skywars update uitgekomen, ik vind dit echt een van de slechtste updates die er is. Enderpearl kit, nieuwe votes etc. Ik begrijp goed dat er balance in de game moet blijven maar ik vond het wel goed zoals het eerst was. Het enige dat ik goed vind aan de update is dat je nu in overpowerd maar 1 of 2 golden apples in een kist krijgt, voor de rest is de update gewoon slecht. Ik hoop dat dit snel aangepast word, anders ben ik snel klaar met spelen.

m.v.g Fiepp
 

Ducky

Forum Professional
Dec 31, 2015
4,700
6,709
559
22
The Netherlands
Hallo Cubecraft

Er is een nieuwe skywars update uitgekomen, ik vind dit echt een van de slechtste updates die er is. Enderpearl kit, nieuwe votes etc. Ik begrijp goed dat er balance in de game moet blijven maar ik vond het wel goed zoals het eerst was. Het enige dat ik goed vind aan de update is dat je nu in overpowerd maar 1 of 2 golden apples in een kist krijgt, voor de rest is de update gewoon slecht. Ik hoop dat dit snel aangepast word, anders ben ik snel klaar met spelen.

m.v.g Fiepp
Er zullen vast wel wat suggesties in de game komen, maar het zal blijven hoe het nu is. Jij kan de game leuker maken door iets voor te stellen. Je kan hier een suggestie maken: https://www.cubecraft.net/forums/suggestions/.
 
  • Like
Reactions: ThaDoggo
Members Online

Team online

Latest posts

Latest profile posts

Mintypie231 wrote on adrian525pl's profile.
Happy birthday! 🎈 🎂
Kloska wrote on WorriedSkate940's profile.
Grattis på födelsedagen! :)
Mr Jii Gamer wrote on WorriedSkate940's profile.
Happy birthday 🎈
Thunder wrote on WorriedSkate940's profile.
Happy birthday!
Lyriie wrote on adrian525pl's profile.
Happy birthday!
Top Bottom