Hey, what's up guys! CattyCat here with some some Tower Defense tips for all of you
!!!
1. Don't place ice, mage, or poison too close together: they don't stack.
Doing so is like eating two enchanted golden apples one right after the other, or renewing your library books right after you borrow them.
You also shouldn't place mage towers too close to the castle as the Guards will set enemies of fire itself. Even after armageddon, placing artillery and other towers are more effective than mages.
2. Place towers close to edges and next to each other for space saving.
This one's pretty obvious.
3. Don't send ground troops in conjunction with flying troops (unless the flying troops are for the purpose of EXP farming rather than causing damage).
Why? Well, if an artillery tower attacks a ground troop, it's aoe effect will also hit nearby flying troops (as well as cave spiders). The exception to this rule are cave spiders. Weird but true.
4. Hit the giant abdomen or below when attacking.
Try it yourself. Go to a Creative world and summon a Giant using a command such as:
More images coming soon
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1. Don't place ice, mage, or poison too close together: they don't stack.
Doing so is like eating two enchanted golden apples one right after the other, or renewing your library books right after you borrow them.
While placing two quake towers next to each other isn't as bad as ice, mage, or poison, it is still nonetheless discouraged. While its damage effect stacks, its stun doesn't.
2. Place towers close to edges and next to each other for space saving.
This one's pretty obvious.

Obviously, it is the one on the left.
It's no exception here.I'll bet that when you were little your art teacher/classroom teacher during art time/whatever said:Cut from the side of construction paper rather from the center to save space.
3. Don't send ground troops in conjunction with flying troops (unless the flying troops are for the purpose of EXP farming rather than causing damage).
Why? Well, if an artillery tower attacks a ground troop, it's aoe effect will also hit nearby flying troops (as well as cave spiders). The exception to this rule are cave spiders. Weird but true.
4. Hit the giant abdomen or below when attacking.
Try it yourself. Go to a Creative world and summon a Giant using a command such as:
Code:
/summon Giant



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Bonjour tout le monde! C'est moi, Balloon avec des conseils pour vous
!!!
1. 1. Ne placez pas les tours glace, mage, ou poison trop proche ensemble.
En faisant ça, c'est comme manger deux pommes d'or un après l'autre, ou de renouveler vos livres de bibliothèque après que vous les empruntez.
C'est aussi pas recommendé de placer des tours mage proche du château. Les gardiens peuvent enflammer des enemies, et même s'ils sont détruits, des autres tours sont mieux que des mages.
2. Placez les tours proche ensemble est proche des côtés pour sauver d'espace.
Celui-ce est évident. Si évident que je suis surpris que les nouveaux joueurs ne peuvent pas le comprendre.
3. Quand vous envoyez des troupes volantes, n'envoyez pas des troupes marchantes.
Pourquoi? Alors, si un tour artillerie attaque une troupe marchante, ça va frapper une troupe volante. L’exception est la grotte araignée.
4. Quand vous attaquez un géant, frappes sous l'abdomen ou au dessous.
Essayez-le vous-même. Allez dans un monde Créatif, est convoquez un géant par entrer un commande comme ça:

En faisant ça, c'est comme manger deux pommes d'or un après l'autre, ou de renouveler vos livres de bibliothèque après que vous les empruntez.
Tout en plaçant deux tours tremblement n'est pas si mauvais que des autres tours, ce n'est pas recommendé. Lorsque l'effect de dégât s'empilent, l'effet d'étourdir n'en pas.
2. Placez les tours proche ensemble est proche des côtés pour sauver d'espace.
Celui-ce est évident. Si évident que je suis surpris que les nouveaux joueurs ne peuvent pas le comprendre.

Évidement, c'est sur la gauche.
C'est le même ici.Je vous paris que quand vous étiez petits said:Coupez du côté de la feuille de construction pour sauver d'espace.
3. Quand vous envoyez des troupes volantes, n'envoyez pas des troupes marchantes.
Pourquoi? Alors, si un tour artillerie attaque une troupe marchante, ça va frapper une troupe volante. L’exception est la grotte araignée.
4. Quand vous attaquez un géant, frappes sous l'abdomen ou au dessous.
Essayez-le vous-même. Allez dans un monde Créatif, est convoquez un géant par entrer un commande comme ça:
Code:
/summon Giant



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