Minecraft PC IP: play.cubecraft.net

Utemo

Member
Dec 29, 2016
27
28
28
26
netherlands
www.youtube.com
Hoihoi! Ik ben Utemo (uitgesproken als Uu-tee-moo, als je het je afvraagt) en ik ben een Nederlandse YouTuber. Ik ben vrij nieuw op CubeCraft als het gaat om video’s uploaden, maar ik heb oprecht veel plezier er aan. Elke donderdag upload ik een video van CubeCraft en op zondagen een andere video over een Nederlands Minecraft-project genaamd Kingdom. Advies is altijd welkom en wordt erg gewaardeerd

 

SrKlompenstein

Forum Expert
Oct 21, 2015
2,150
2,888
338
22
Veluwe
Hey, Utemo! Ik vind het super leuk om te horen dat je er plezier in hebt om nieuwe content te creëren voor CubeCraft! Heel er veel succes & plezier. :D
 

remio

Forum Professional
Sep 18, 2016
5,619
17,063
689
The Netherlands
www.youtube.com
Ik vind de video, de kwaliteit en de edits goed, maar weet je wat je echt succesvol zou maken? Je eigen stem onder de video en een echte intro! Dus daarmee bedoel ik niet een afgezaagde intro met wat lichtflitsjes en effectjes enzo, maar een echte mooie! (Kan ik voor je maken btw)
Ga door!
 

Utemo

Member
Dec 29, 2016
27
28
28
26
netherlands
www.youtube.com
Ik vind de video, de kwaliteit en de edits goed, maar weet je wat je echt succesvol zou maken? Je eigen stem onder de video en een echte intro! Dus daarmee bedoel ik niet een afgezaagde intro met wat lichtflitsjes en effectjes enzo, maar een echte mooie! (Kan ik voor je maken btw)
Ga door!
hmm ik sta altijd open voor veranderingen en een intro voor cube videos kan ik goed gebruiken
als je een voorbeeld hebt wil ik er best naar kijken!
 
  • Like
Reactions: Ruisdier
Members Online

Team online

Latest profile posts

Xi1m wrote on Frontlane's profile.
genius idea frontland
IMG_8850.jpeg
GiGaGekkies wrote on xSchulzis's profile.
Congratulations...
GiGaGekkies wrote on WorriedSkate940's profile.
Congratulations!
GiGaGekkies wrote on Frontlane's profile.
I knew it! Congratulations
W streamer here: @SugaaKat
Top Bottom