Minecraft PC IP: play.cubecraft.net
Status
Not open for further replies.

KebabSausie

Member
Jan 8, 2018
2
1
4
29
Hallo mijn naam is Alan
Ik was op 11 December jarig en kreeg 200 euro daarvan kocht ik een Obsidian rank gekocht voor 139.99 GBP maar ik heb hem niet gekregen. Kunnen jullie mij dit uitleggen of mijn rank terug geven of mijn geld terug geven?

remio

Forum Professional
Sep 18, 2016
5,630
17,115
689
The Netherlands
www.youtube.com
Hallo mijn naam is Alan
Ik was op 11 December jarig en kreeg 200 euro daarvan kocht ik een Obsidian rank gekocht voor 139.99 GBP maar ik heb hem niet gekregen. Kunnen jullie mij dit uitleggen of mijn rank terug geven of mijn geld terug geven?
Contacteer sales@cubecraft, alsjeblieft!
Je moet je bericht wel in het Engels versturen.

Priley

Forum Professional
Jul 6, 2015
4,118
16,205
679
22
reprotland
Hallo mijn naam is Alan
Je kan een email versturen zoals al gezegd is hierboven. Ik vind het persoonlijk wat raar dat je nu pas, bijna 3 weken later pas in actie komt en beseft dat je je aankoop niet hebt ontvangen. Dit zou volgens mij maximum een dag kunnen duren.
Als je hierover nog meer vragen hebt, twijfel niet om een conversation met me te starten of om hulp te vragen!

Status
Not open for further replies.
Members Online

Latest posts

Latest profile posts

Mr Jii Gamer wrote on coolzombiee's profile.
Happy birthday 🎈
Mintypie231 wrote on coolzombiee's profile.
HAPPY BIRTHDAY COOLZOMBIE!!! 🎁🎂
Ayyy 2k reaction score!
Floraljackp14 wrote on coolzombiee's profile.
Yoo happy birthday zombie!
jamesthesignificant wrote on Loskol's profile.
Loskol how do you feel about Duolingo using AI now?
Top Bottom