1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Payment with cash

Discussion in 'Bug Reports/Support' started by XxRodrigo_PVPxX, Mar 13, 2016.

1. XxRodrigo_PVPxX

XxRodrigo_PVPxX Member

Trophy Points:
    1
    upload_2016-3-13_13-54-14.png

Español
    Buenos dias a todos, espero que esten bien.

Tengo algunas consultas acerca del metodo de pago "efectivo", porfavor si me podrian ayudar. Muchas gracias.
    Vivo en Peru, y al banco que ire se llama: Interbank...

upload_2016-3-13_13-46-48.png

¿Es necesario ir con un adulto?
    ¿Para realizar el pago, lo único que tengo que llevar es: el dinero, y la boleta que me piden imprimir?
    ¿Cuando voy al banco, que es lo que deberia hacer? Yo tengo entendido que al llegar, me acerco donde esta la zona de recepcion, y entregarle la boleta impresa, y el dinero... ¿Es necesario decirle algo, antes de darle el dinero?

upload_2016-3-13_13-48-43.png
    ¿Cuanto tiempo se demora en llegar, una vez que ya he ido al banco y he hecho el pago?
    ¿Si no me llega el rango, que debería hacer?
    ¿Tengo que llevar mi documento de identificacion?

Porfavor, les agradeceria mucho si pudieron responder estas preguntas, de antemano, muchas gracias :D

English:

Good morning everyone, I hope you are well.

I have some questions about the method of "cash" payment, please if you could help me. Thank you very much.
    I live in Peru, and the bank where i will go is Interbank

Do you need to go with an adult?
    To make the payment, all you need to bring is money, and print the ballot asking me?
    When I go to the bank, which is what should I do? I have understood that upon arrival, I approach where is the reception area and give the printed ballot, and money ... Do I need to say something, before giving the money?

How long does it take to get there, once you've gone to the bank and have made the payment?
    If I do not get the range, I should do?
    Do I have to bring my identification document?

Please, I would greatly appreciate if you could answer these questions, in advance, thank you very much :D

Last edited: Mar 13, 2016
  2. XxRodrigo_PVPxX

XxRodrigo_PVPxX Member

Trophy Points:
    1
    Can anyone help me pls?