1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

New bug when entering the server / Nuevo bug al entrar en el servidor.

Discussion in 'Bug Reports/Support' started by iBuddy, Aug 24, 2015.

1. iBuddy

iBuddy Member

Trophy Points:
    3
    ENGLISH

Hello!!

This time I come to notice that a current bug in the server which will not let you enter at least you have a specific range, as it says it will not let you enter the number of slots in the server with a range "X "you can go.

SOLUTION:

Until now the solution I found is to reboot the router / modem and restart the pc if so will go the same way as always.

I hope to work for them !!
    Regards

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ESPAÑOL

Hola!!

En esta ocasión vengo a notificar que hay un bug vigente en el servidor en el cual no te deja entrar almenos que tengas un rango especifico, ya que dice que no te deja entrar por la cantidad de slots en el servidor que con un rango "X" podrás entrar.

Hasta ahora la solución que encontré es reiniciar el router/módem y reiniciar la pc de ser así entrará de la misma forma de siempre.

Espero les funcione!!
    Saludos

2. Flasheriso

Flasheriso Member

Trophy Points:
    28
    Occupation:
    Being no one
    Puedes intentar esperar, por que a mi me paso 1/2 veces por que me mandaba al mismo lobby, supongo que tendrías que esperar para que el servidor elija mandarte a otro lobby...