1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Me Compré Esta Cuenta Y....

Discussion in 'Bug Reports/Support' started by NicolasGomita, Oct 17, 2016.

1. NicolasGomita

NicolasGomita Member

Trophy Points:
    1
    Hola Gente Del Staff De CubeCraft Espero que tengan un excelente día, Me Acabo de Comprar está cuenta pero nesecito reiniciar las estadísticas porque quiero comenzar a hacerlas yo mismo, Les pido que tengan compasion por mi, nesecito que por favor me reinicien las estadísticas si pueden y si no es mucha molestia, Gracias Por Leer.

2. Buuuddy

Buuuddy Member

Trophy Points:
    113
    If my friend Google Translate informed me properly, the situation is the following: You have bought someone else's Minecraft account. He has played on Cubecraft which means he also has his statistics for certain games. You want to reset those statistics to do it yourself. Right? :p If so, I'd suggest you to start a conversation with an administrator. Tell them about the situation and include your Minecraft username. :)

I think it's better if you start a conversation in English. Here is a quick translation in case you aren't familiar with English. ;)
    Hello Cubecraft staff member. I hope you have a great day. I bought this account not so long ago and I was wondering if you could reset the current statistics, as those were from the previous owner of this account. Please, have compassion and reset the statistics if that isn't too hard. Thanks for your time. :)

3. Jeff_Bllkth

Jeff_Bllkth Member

Trophy Points:
    83
  4. Tacosbefriends

Tacosbefriends Admin Staff Member Administrator

Trophy Points:
    113
    Occupation:
    Snarky Internet Man
    Home Page:
    Hola Nicolas. Lo siento, pero solo hablo un poco espanol. Por eso, voy a usar Google translate.

Puedes confirmar que es el propietario de la cuenta ingresando a nuestro servidor, escribiendo "Hola Cubecraft" en el chat y la publicación de una screenshot de aquí? Veré lo que puedo hacer desde allí.

5. Jeff_Bllkth

Jeff_Bllkth Member

Trophy Points:
    83
    @NicolasGomita Entra al servidor de Cubecraft, escribe "Hola Cubecraft" y haz una captura de pantalla de eso, entonces tacosbefriends podrá saber cuál es tu apodo dentro del juego y ayudarte con el reinicio de tus estadísticas.
    Luego de hacer la foto, la subes aquí en un comentario de este post para que él pueda verlo.

6. A Christmas Hangar

A Christmas Hangar Member

Trophy Points:
    113
    Home Page:
    Well done