1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

I'm bugged in skywars

Discussion in 'Bug Reports/Support' started by FrancommGamer, Jan 17, 2015.

1. FrancommGamer

FrancommGamer Member

Trophy Points:
    1
    In inglish/en ingles

Hello my nick is FrancommGamer, first of all I want to say that I speak Spanish and maybe this translation is not 100% accurate. Let's start with my explanation

16/01/1015 Today at 4:50 pm or so, I was playing skywars, I found a hacker (using the report / report) which increasingly that fell was returning to mount his island / bridge. I pull this guy from his bridge earning the victory, but even if I pull was still hanging around there and the game was finished (I won)
    Since then every time you were in a heading and kill me I remain bugged and still in the game until I returned to the lobby, the problem with this is that they believe me or taken by hacker which is not, and I'm fear ends banned because of this bug.
    I hope your answers
    ATTE: Franco Montañez

In spanish/en español

Hola mi nick es FrancommGamer, antes que nada quiero decirles que yo hablo español y quizas esta traduccion no sea 100% correcta. Empecemos con mi explicación (consta decir que esto es para el que lo lea en ingles)

Hoy 16/01/1015 a las 4:50 pm mas o menos, estaba jugando skywars, me encontre con un hacker (lo reporte usando /report) el cual cada vez que caia volvia a subir a su isla/puente. Yo tire a este individuo de su puente ganandome la victoria, pero aunque lo tire el seguia dando vueltas por hay y la partida ya estaba terminada (yo gane)
    desde entonces cada vez que quedamos dos en una partida y me matan yo quedo bugeado y sigo en la partida hasta que me devuelven al lobby, el problema a todo esto es que me creen o toman por hacker lo cual no es asi, y me da miedo que termine baneado por culpa de este bug.
    Espero sus respuestas
    ATTE: Franco Montañez

2. FrancommGamer

FrancommGamer Member

Trophy Points:
    1
    Proof/Prueba:
    http://imgur.com/edit

PD:
    Español/Spanish
    Esto no solo pasa cuando piedro, si no que cuando gano tambien...

Ingles/Inglish
    This not only happens when I Piedro, if not that when I win too ...

3. FrancommGamer

FrancommGamer Member

Trophy Points:
    1
    Archivo

Attached Files: